پوکو ایکس ۴ ۵G تاییدیه NBTC را دریافت کرد - تکفارس 
پوکو ایکس ۴ ۵G تاییدیه NBTC را دریافت کرد - تکفارس 
پوکو ایکس ۴ ۵G تاییدیه NBTC را دریافت کرد - تکفارس 

پوکو ایکس ۴ ۵G تاییدیه NBTC را دریافت کرد

مهدی حلوائی
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - 14:45
پوکو ایکس 4 5G

پوکو ایکس ۴ ۵G مدتی پیش با شماره مدل ۲۲۰۱۱۱۶PG در پلتفرم SIRIM مالزی مشاهده شده بود و حالا این گوشی موفق به دریافت تاییدیه‌ی کمیسیون ملی پخش و مخابرات تایلند (NBTC) نیز شده است. دریافت این تاییدیه احتمال عرضه‌ی زودهنگام این گوشی را افزایش می‌دهد.

با این وجود، NBTC مشخصات پوکو ایکس ۴ ۵G را در دسترس قرار نداده و نکته‌ی عجیب‌تر، حضور این گوشی با شماره مدل مشابه در TDRA با نام پوکو ایکس ۴ پرو ۵G است. احتمال می‌رود که لیست TDRA به اشتباه از کلمه‌ی پرو در نام این گوشی استفاده کرده باشد. بر اساس گزارش‌های اخیر، پوکو ایکس ۴ ۵G در واقع همان ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G بوده که با نامی جدید روانه‌ی بازار می‌شود.

ردمی نوت 11 پرو 5G

گمانه‌زنی‌های قبلی به استفاده‌ی این گوشی از نمایشگر سوپرامولد ۶.۷ اینچی با پشتیبانی از رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ۲ مگاپیکسلی اشاره داشته‌اند. همچنین گفته می‌شود که این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، فست شارژ ۶۷ واتی، رم ۸ گیگابایتی و تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد. انتظار می‌رود که پوکو این گوشی را در ماه جاری میلادی به بازار عرضه کند.

نظر شما در مورد پوکو ایکس ۴ ۵G چیست؟ به‌نظر شما پوکو باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید