آپدیت جدید ویندوز ۱۱ برای رفع مشکل کند شدن حافظه SSD عرضه شد - تکفارس 
آپدیت جدید ویندوز ۱۱ برای رفع مشکل کند شدن حافظه SSD عرضه شد - تکفارس 
آپدیت جدید ویندوز ۱۱ برای رفع مشکل کند شدن حافظه SSD عرضه شد - تکفارس 

آپدیت جدید ویندوز ۱۱ برای رفع مشکل کند شدن حافظه SSD عرضه شد

افشین نوری
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - 07:53
ویندوز ۱۱

مایکروسافت چند ماه پیش ویندوز ۱۱ را به‌طور عمومی عرضه کرد و حالا کاربران بسیار زیادی از کند شدن حافظه SSD و HDD دستگاه خود در زمان استفاده از این سیستم عامل شکایت کرده‌اند. مایکروسافت ظاهرا در آپدیت ژانویه ۲۰۲۲ ویندوز ۱۱ این مشکل را هدف قرار داده بود، اما متاسفانه نشانه‌ای از برطرف شدن آن دیده نشد. حالا به نظر می‌رسد که این مشکل با ارائه یک آپدیت جدید رفع شده است.

مطالب مرتبط:

در همین رابطه، یکی از کاربران فیدبک هاب گفته است که با عرضه به روزرسانی جدید ویندوز ۱۱، مشکل کند شدن سرعت حافظه SATA SSD برطرف شده و حالا همه چیز به خوبی کار می‌کند. کاربران در گزارش‌های قبلی خود گفته بودند که ویندوز ۱۱ سرعت SSD دستگاه‌شان را حدود ۵۵ درصد کاهش داده است و درایوهای NVMe نیز به این مشکل دچار شده‌اند.

مایکروسافت گفته است که آپدیت جدید ویندوز ۱۱ به شماره ورژن KB5008353 علاوه بر مشکل فوق چندین باگ دیگر را نیز برطرف خواهد کرد که از جمله می‌توان به بهبود نصب اپلیکیشن‌ها در دستگاه‌های ARM64 و مشکل ناپدید شدن برخی پروفایل‌های وی‌پی‌ان اشاره کرد. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا کاربران ویندوز ۱۱ از این آپدیت جدید راضی خواهند یود یا نه.

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید