مشخصات و تاریخ عرضه گوشی پوکو ایکس ۴ ۵G فاش شد - تکفارس 
مشخصات و تاریخ عرضه گوشی پوکو ایکس ۴ ۵G فاش شد - تکفارس 
مشخصات و تاریخ عرضه گوشی پوکو ایکس ۴ ۵G فاش شد - تکفارس 

مشخصات و تاریخ عرضه گوشی پوکو ایکس ۴ ۵G فاش شد

مهدی حلوائی
۵ بهمن ۱۴۰۰ - 16:09
پوکو ایکس 4 5G

اوایل ماه جاری میلادی یکی از گوشی‌های شرکت پوکو با شماره مدل ۲۲۰۱۱۱۶PG تاییدیه کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) را دریافت کرد و حالا یکی از افشاگران مشهور تایید کرده است که این گوشی با نام پوکو ایکس ۴ ۵G روانه‌ی بازار خواهد شد.

بر اساس توییت جدید موکول شارما (Mukul Sharma)، پوکو ایکس ایکس ۴ ۵G موفق به دریافت تاییدیه‌ی BIS نیز شده است و از این رو به‌زودی با همین نام در کشور هند عرضه می‌شود. بر اساس گزارش‌های اخیر، مشخصات این گوشی همانند ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G خواهد بود و از این رو احتمالاً به نمایشگر امولد ۶.۶ اینچی با رزولوشن فول اچ دی، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد شد.

گفته می‌شود که پوکو ایکس ۴ ۵G از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۰، حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، رم ۶ و ۸ گیگابایتی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، رابط کاربری MIUI 13، باتری ۵.۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی و ترکیب سه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. قرار است که این گوشی در تاریخ ۶ بهمن به بازار عرضه شود.

نظر شما در مورد گوشی پوکو ایکس ۴ ۵G چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی به فروش مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید