پتنت جدید سامسونگ به یک گوشی تاشو جالب با سه نمایشگر اشاره دارد - تکفارس 
پتنت جدید سامسونگ به یک گوشی تاشو جالب با سه نمایشگر اشاره دارد - تکفارس 
پتنت جدید سامسونگ به یک گوشی تاشو جالب با سه نمایشگر اشاره دارد - تکفارس 

پتنت جدید سامسونگ به یک گوشی تاشو جالب با سه نمایشگر اشاره دارد

افشین نوری
۷ دی ۱۴۰۰ - 09:10
سامسونگ

گوشی‌های تاشو از زمان معرفی اولین گوشی گلکسی فولد سامسونگ بهبودهای زیادی پیدا کرده‌اند و ما اکنون شاهد مدل‌های پیشرفته‌تری از آن‌ها هستیم. سامسونگ اخیرا از مدل‌های جدید گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ رونمایی کرد و حالا به نظر می‌رسد این شرکت خود را برای معرفی یک گوشی تاشو با سه نمایشگر  و دو لولا آماده می‌کند.

وب‌سایت LetsGoDigital به‌تازگی پتنتی از سامسونگ منتشر کرده است که اشاره به یک گوشی تاشو Z شکل دارد. ما پیش از این، شاهد نمایش چنین هندستی توسط شرکت TCL در سال ۲۰۱۹ بودیم، بطوریکه در حالت بسته تبدیل به یک گوشی معمولی با یک نمایشگر بیرونی می‌شد. پتنت سامسونگ همچنین نشان می‌دهد که این گوشی دارای یک سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر بیرونی و سه دوربین در پشت نمایشگر اول خواهد بود.

سامسونگ

همچنین روی این گوشی یک درگاه  USB و حتی یک پورت HDMI وجود خواهد داشت و فقط نمایشگرهای اول و سوم دارای قطعات داخلی مهم مثل باتری و امثالهم خواهند بود.

مطالب مرتبط:

البته قبلا نیز شایعاتی درباره یک گوشی تاشو سامسونگ با سه نمایشگر وجود داشت بطوریکه حتی یک منبع معتبر به نام Yogesh در ماه آوریل امسال ادعا کرده بود که سامسونگ از یک شیشه فوق‌نازک بهبودیافته برای این گوشی استفاده خواهد کرد. سامسونگ حتی در ماه آگوست امسال نمونه اولیه مشابه این گوشی را به نمایش گذاشت اما بعدا هیچ خبری از آن نشد.

گوشی تاشو با سه نمایشگر، این ویژگی را خواهد داشت که صفحه‌نمایش بسیار بزرگتری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد؛ هرچند که دوام و استقامت این نوع گوشی‌ها همیشه جای سوال داشته است.

با این‌حال، به نظر می‌رسد که ترند بازار به سمتی می‌رود که کاربران گوشی‌های تبلت‌مانند را ترجیح می‌دهند و این موضوع می‌تواند در آینده نزدیک صنعت گوشی‌های هوشمند را دچار تحول عظیمی بکند. در هر حال، باید مناظر بمانیم و ببینیم در ادامه چه اتفاقات تازه‌ای در این حوزه می‌افتد.

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید