گزارش: سامسونگ برترین شرکت فناوری در زمینه نوآوری - تکفارس
گزارش: سامسونگ برترین شرکت فناوری در زمینه نوآوری - تکفارس
گزارش: سامسونگ برترین شرکت فناوری در زمینه نوآوری - تکفارس

گزارش: سامسونگ برترین شرکت فناوری در زمینه نوآوری

مهدی حلوائی
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - 08:02
سامسونگ

بر اساس گزارش جدید Capital on Tap، سامسونگ در سال ۲۰۲۱ برترین شرکت حوزه‌ی فناوری در زمینه‌ی نوآوری بوده است. این شرکت در سال جاری میلادی بیش از ۱۳ هزار پتنت را به ثبت رسانده و از این نظر شرکت هوآوی با ۹.۷۳۹ پتنت ثبت‌شده را پشت سر گذاشته است.

لیست منتشرشده از سوی Capital on Tap، شرکت هوآوی را در صدر نشان می‌دهد اما در واقع پتنت‌های سامسونگ تحت دو برند مجزای سامسونگ الکترونیکس و سامسونگ دیسپلی ثبت شده که مجموع آن‌ها از تعداد پتنت‌های شرکت هوآوی بیشتر است. همچنین حضور ال جی در رتبه پنجم این لیست، با وجود خروج این شرکت از بازار گوشی‌های هوشمند، بسیار جالب به‌ نظر می‌رسد.

برترین شرکت های فناوری در بخش نوآوری

کمپانی چینی BOE نیز که پنل‌ نمایشگرهای بسیاری از شرکت‌های بزرگ از جمله سامسونگ را تامین می‌کند نیز در رده سوم این لیست قرار دارد. کوالکام نیز با ثبت ۴.۸۱۵ پتنت در جایگاه چهارم قرار داشته و شرکت‌های تنسنت، بایدو، اینتل و آی بی ام نیز در رده‌های بعدی قرار دارند. شرکت‌های اپل، شیائومی، گوگل و سونی نیز به ترتیب در رتبه‌های ۱۱، ۱۸، ۲۲ و ۲۴ این لیست قرار دارند. حضور سونی در این رتبه با توجه به نوآوری‌هایی که در گوشی اکسپریا ۱ III و ۵ III مشاهده کردیم کمی عجیب به‌نظر می‌رسد.

نظر شما در مورد این لیست چیست؟ به‌نظر شما برترین شرکت حوزه فناوری در زمینه نوآوری کدام است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید