انقلاب در تماس به لطف ویژگی های پیکسل ۶ - تکفارس 
انقلاب در تماس به لطف ویژگی های پیکسل ۶ - تکفارس 
انقلاب در تماس به لطف ویژگی های پیکسل ۶ - تکفارس 

انقلاب در تماس به لطف ویژگی های پیکسل ۶

مهدی ملکی
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - 22:20
گوگل پیکسل ۶

پیکسل ۶ گوگل اولین سری گوشی این شرکت با تراشه اختصاصی است. تراشه تنسور به کار رفته در این گوشی‌ها اگرچه نمی‌تواند در زمینه قدرت خام با بازیگران اصلی این حوزه وارد رقابت شود اما به سادگی منجر به افزایش نزدیکی سخت‌افزار و نرم‌افزار خواهد شد.

تمام ویژگی‌های جدیدی که امشب در رویداد پاییزه پیکسل گوگل منتشر شدند، فوق‌العاده به نظر می‌رسند؛ در حقیقت نمی‌توان از قابلیت‌های جدید دستیار گوگل و یا پردازش تصاویر چشم پوشید اما یکی از پیشرفت‌های موجود در اپلیکیشن تماس این شرکت هم جذابیت زیادی دارد که می‌تواند بیش از هر چیز دیگری در تبلیغات بدرخشد.

ویژگی جدید اپلیکیشن تماس تجربه نامناسب تماس‌های خدمات مشتریان را به شکل جالب توجهی بهبود می‌بخشد.

طبق ادعای گوگل اپلیکیشن تماس اندروید اکنون می‌تواند مقدار زمان انتظار ۱۸۰۰ شماره را حتی پیش از تماس گرفتن با آن‌ها به شما بگوید. بازه زمانی تغییر این زمان در طول هفته هم به شما نمایش داده خواهد شد که در نوع خود بی‌سابقه است.

گوگل پیکسل ۶

این پیش‌بینی‌ها همه از نمونه‌های واقعی تماس‌ها استخراج می‌شوند که البته هویت تماس گیرنده در آن‌ها مد نظر قرار نمی‌گیرد و فاش نمی‌شود. گوگل در رویداد خود جزئیات بیشتری در این‌باره منتشر نکرد اما این ویژگی شبیه به پیش‌بینی ترافیک هر مسیر در گوگل مپس به نظر می‌رسد.

اما ویژگی‌های جدید اپلیکیشن تماس گوگل به این نقطه خاتمه نمی‌یابد. ویژگی دایرکت مای کال (Direct My Call) برای افرادی در نظر گرفته شده است که فهرست شماره‌های صداهای از پیش ضبط شده را فراموش می‌کنند.

ویژگی یاد شده تمام موارد را همراه با شماره‌های آن‌ها تبدیل به متن کرده و روی نمایشگر نشان می‌دهد؛ در نتیجه نیازی نیست که شما به دلیل صداهای مزاحم و یا …، دوباره به کل آن صدا گوش دهید یا حتی دوباره تماس بگیرید.

گوگل پیکسل ۶

این ویژگی به زودی برای کاربران استرالیا، کانادا و ژاپن در دسترس قرار خواهد گرفت. گوگل همچنین اجازه می‌دهد که کاربران اطلاعات خود درباره کسب و کارهایی که جزئیات آن‌ها در دیتابیس این شرکت نیست را ثبت کنند. به این ترتیب حتی کاربرانی که تماس‌هایی را از سمت این کسب و کارها دریافت می‌کنند، می‌توانند اطلاعات مربوط به آن‌ها را مشاهده کنند.

در حال حاضر مشخص نیست که دقیقاً کدام یک از این ویژگی‌ها مختص گوشی‌های پیکسل و کدام یک از آن‌ها خواهند بود.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید