تاس‌ های پیکسلز برای بازی‌ های رومیزی آنلاین معرفی شدند - تکفارس 
تاس‌ های پیکسلز برای بازی‌ های رومیزی آنلاین معرفی شدند - تکفارس 
تاس‌ های پیکسلز برای بازی‌ های رومیزی آنلاین معرفی شدند - تکفارس 

تاس‌ های پیکسلز برای بازی‌ های رومیزی آنلاین معرفی شدند

مهدی حلوائی
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - 17:24
تاس‌ پیکسلز

بیشتر کاربران بازی‌های رومیزی علاقه‌ی خاصی به تاس‌‌ها دارند و حالا با رونمایی از تاس‌های پیکسلز (Pixels)، این علاقه دوچندان خواهد شد. این تاس‌ها به لطف چراغ‌های ال ای دی خود، پس از پرتاب روشن شده و می‌توان از آن‌ها در بازی‌های رومیزی آنلاین استفاده کرد.

تاس‌های پیکسلز الکترونیکی بوده و همان‌طور که گفته شد، اعداد آن پس از پرتاب روشن می‌شوند. برای بسیاری از افراد، همین ویژگی کافیست تا برای خریدن این محصول که در کیک استارتر ۲ میلیون دلار سرمایه جمع‌‌‌آوری کرده، اقدام کنند. اما این تمام ماجرا نبوده و پیکسلز از بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند و این موارد آن را از دیگر تاس‌های موجود در بازار متمایز می‌کند.

امروزه دورهمی‌های دوستانه سخت‌تر شده و به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسافرت به شهرها و ملاقات با دوستان کار بسیار دشواری است. در همین حال، بازی‌های رومیزی آنلاین رونق بیشتری گرفته و ارتباط با دوستان از این راه بسیار آسان شده است. تاس‌های پیکسلز در چنین شرایطی، کاربرد فراوانی داشته و می‌توان از آن در بازی‌های D&D Beyond ،Roll20 و Foundry استفاده کرد.

تاس‌ پیکسلز

چراغ‌ها و بلوتوث این تاس، به باتری‌های کوچکی مجهز شده و کاربران می‌توانند با یک‌بار شارژ، تا ۵ ساعت از آن استفاده کنند. همچنین افراد می‌توانند چراغ‌های تاس‌ را خاموش کرده و تا ۲۰ هزار بار آن را پرتاب کنند. شارژ این تاس‌ها به‌صورت بی‌سیم بوده و چراغ نمایشگر شارژ در زیر تاس، میزان باتری آن را نشان می‌دهد.

این محصول هم به‌صورت تکی و هم به‌صورت پکیج کامل به فروش می‌رسد. این پکیج شامل تاس‌های D20 ،D12 ،D10 ،D8 ،D6 و D4 می‌شود،

سازندگان برای برقراری تعادل در این تاس‌ها از چند وزنه تعادل در داخل آن استفاده کرده‌اند. با وجود ضدآب بودن این تاس‌ها، دسترسی به قطعات داخل آن امکان‌پذیر نیست و در نتیجه این قطعات قابل تعمیر نخواهند بود.

قیمت هر کدام از تاس‌های پیکسلز ۳۹ دلار اعلام شده و پکیج کامل آن به همراه یک محفظه‌‌ی شارژ به قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می‌رسد. با وجود قیمت بالا، بسیاری از کاربران این محصول را پیش خرید کرده‌اند و انتظار می‌رود که عرضه‌ آن از اسفندماه (مارچ) سال آینده شروع شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید