یوتیوب محیط جدیدی را برای کامنت های خود آزمایش می کند - تکفارس 
یوتیوب محیط جدیدی را برای کامنت های خود آزمایش می کند - تکفارس 

یوتیوب محیط جدیدی را برای کامنت های خود آزمایش می کند

محمدحسین فرقانی
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - 20:36
یوتیوب گوگل

تکامل نسخه‌های آی‌اواس و اندرویدی یوتیوب روی گوشی‌های هوشمند، به‌طور تدریجی و بدون هیچ رقابت محسوسی، ادامه پیدا می‌کند. این موضوع اخیراً با معرفی و آزمایش محیط جدید از بخش کامنت‌ها، باری دیگر ثابت شد.

زمانی بخش کامنت‌های هر ویدیو در یوتیوب، به‌آسانی قابل دسترس بود. تغییراتی که در مکان قرارگیری این بخش از سوی یوتیوب اعمال شد، باعث شد دسترسی به این بخش کمی سخت‌تر شود تا تمرکز بیشتری روی ویدیوهای بارگزاری‌شده در مقایسه با بخش کامنت‌های آن قرار گیرد.

یوتیوب

به گزارش رسانهٔ اندروید پلیس (Android Police)، یوتیوب بار دیگر می‌خواهد بخش کامنت‌های خود را در مرکز توجه کاربران قرار دهد؛ این بدین معناست که گزینه‌هایی چون نمایش همهٔ کامنت‌ها (View all) و نیز پاسخ سریع (Quick reply) به این برنامه بازخواهد گشت. در حال حاضر، بخش کامنت‌های هر ویدیو هنگامی که روی کامنت اول کلیک کنید، ظاهر می‌گردد (اولین کامنت، که معمولاً محبوب‌ترین آن‌هاست، در بخش پائینی هر ویدیو قرار گرفته).

این آزمایش جدید یوتیوب هنوز در حالت آزمایشی آ/ب وجود دارد؛ یعنی هنوز برخی کاربرانی هستند که به آن دسترسی ندارند. یوتیوب در نظر دارد با بررسی رفتار مخاطب در این زمینه، در آینده‌ای نزدیک تصمیم اصلی خود را مبنی بر نگهداری یا حذف این قابلیت بگیرد.

به گزارش اسوشیتد پرس (AP)، یوتیوب هم‌چنین در حال آزمایش چند رابط کاربری دیگر برای بخش کامنت‌های هر ویدیو روی موبایل است. هنوز معلوم نیست این شرکت قصد دارد کدامیک از رابط‌های کاربری موردنظر را برای برنامهٔ خود نهایی سازد اما این موضوع در آینده‌ای نزدیک و با به‌روزرسانی بعدی یوتیوب مشخص خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.