طریقه تماشای زنده مریخ نورد «استقامت» ناسا - تکفارس 
طریقه تماشای زنده مریخ نورد «استقامت» ناسا - تکفارس 
طریقه تماشای زنده مریخ نورد «استقامت» ناسا - تکفارس 

طریقه تماشای زنده مریخ نورد «استقامت» ناسا

محمدحسین فرقانی
۱ اسفند ۱۳۹۹ - 12:00
طریقه تماشای زنده مریخ نورد «استقامت» ناسا - تکفارس 

شرکت ناسا امروز پس از ۲۰۳ روز (و ۳۰۰ میلیون مایل) موفق به فرود مریخ‌نورد «استقامت» (Perseverance) شد. در صورت تمایل به تماشای این صحنهٔ باشکوه، می‌توانید علاوه بر پلتفرم استریم زندهٔ این شرکت، از تصاویر ۳۶۰ درجه‌ای که ناسا از درون این مریخ‌نورد برای مخاطبان فراهم نموده، استفاده کنید و لحظه لحظهٔ این واقعهٔ تاریخ را از بهترین زوایای ممکن تجربه کنید.

با این تصاویر ارائه‌شده می‌توانید علاوه بر صفحهٔ استریم ناسا، از دیدهای مختلف و به‌صورت زنده، این رویداد مهم را رویت کنید. دریافت همزمان تصاویر فرود این مریخ‌نورد، بهترین راه تجربهٔ کامل رویدادهای امروز است.

استریم ناسا شامل مصاحبه‌هایی است که با افراد مؤثر در ساخت این مریخ‌نورد انجام می‌شود. این متخصصین، هدف فرود این کاوشگر، برخی از جزئیات ساخت آن و نیز نتایج موفق فرود آمدن آن را برای مخاطبین توضیح خواهند داد.

مریخ نورد ناسا

محتوای استریم ۳۶۰ درجه‌ای که ناسا برای سایر مخاطبین تدارک دیده، از درون اتاق کنترل این مریخ‌نورد تأمین می‌شود. ناسا پیش از این نیز در سال ۲۰۱۸ از چنین تکنیک مشابهی برای فرود مریخ‌نورد InSight استفاده کرده بود. با این وجود، دریافت تصاویر زنده از درون اتاق کنترل این مریخ‌نورد تجربه‌ای بسیار جذاب خواهد بود و تاریخی‌بودن این رویداد، جذابیتش را دوچندان می‌کند.

اگر تمایل دارید محتوایی مشابه تصاویری که ناسا در پی انتشار است بیابید، می‌توانید به باقی ویدیوهای ۳۶۰ درجه‌ای مراجعه کنید که ناسا پیش از این از سطح سیارهٔ مریخ ضبط نموده بود. اگر هم قصد دارید تصاویر اتاق کنترل را به‌طور زنده و حالت کاربری ساده‌تر تجربه کنید، می‌توانید به استریم زندهٔ این شرکت رجوع کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید