افزودن شهر های بیشتر برای ویژگی Look Around  تورهای مجازی توسط اپل - تکفارس 
افزودن شهر های بیشتر برای ویژگی Look Around  تورهای مجازی توسط اپل - تکفارس 
افزودن شهر های بیشتر برای ویژگی Look Around  تورهای مجازی توسط اپل - تکفارس 

افزودن شهر های بیشتر برای ویژگی Look Around تورهای مجازی توسط اپل

امیر مهر علیزاده
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - 10:02
ویژگی Look Around

بیشتر از یک سال هست که شما می‌توانید توسط ویژگی دیدن اطراف (Look Around) نرم افزار نقشه‌های اپل (Apple Maps) در مناطق مشخصی از آمریکا به صورت مجازی گشت و گذار کنید.

برای این کار باید نرم افزار Maps را باز کرده و یک آدرس مشخصی را تایپ کنید. بر روی آیکون دوربین ظاهر شده در گوشه بالا سمت راست تصویر کلیک کنید، تصویری در بالای صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد. بر روی جعبه بالا سمت چپ که تصویر عکاسی دارای دو پیکان است که همدیگر را نشان می‌دهند کلیک کنید و این کار تصویر را تا ۹۰% صفحه نمایش شما بزرگ خواهد کرد. از اینجا شما می‌توانید با استفاده از انگشت خود یک نگاه ۳۶۰ درجه‌ای به اطراف همان منطقه داشته باشید. همچنین شما می‌توانید با کلیک بر روی یک نقطه مشخص در صفحه نمایشگر در خیابان حرکت کنید. حرکت به سمت چپ یا راست هم می‌تواند توسط زوم کردن بر روی یک نقطه مشخص با استفاده از ویژگی پینچ (Pinch to zoom) از قابلیت مالتی تاچ انجام پذیرد. اگر آیکون دوربین را مشاهده نمی‌کنید به این معنیست که شهری یا منطقه‌ای که انتخاب کردید این قابلیت را ندارد. این قابلیت به حدی جذاب است که شاید یکی دو ساعت وقت خود را برای گشت و گذار به صورت مجازی در مناطقی که می‌شناختید از دست بدهید.

ویژگی Look Around

این در حالیست که این ویژگی از گوگل (ویژگی نگاه به اطراف) چیزی شبیه به همین را ارائه می‌دهد ولی در مناطق بیشتر. دیدن اطراف اپل روان‌تر و از لحاظ کیفیت بهتر است چرا که از تصاویری با اندازه بزرگ‌تر استفاده می‌کند. خواسته اپل برای ارائه تصاویر بهتر و تمیزتر دلیل اصلی کندی در عرضه این ویژگیست. طبق خبرگزاری AutoEvolution اپل شهر‌های بیشتری نظیر پورتلند، اورگان و سان‌دیگو در کالیفرنیا را به این ویژگی اضافه کرد. شهر‌های دیگر دارای این ویژگی شامل فورت رودردیل، میامی، دترویت، دنوور و فونیکس هستند. اپل امیدوار است که به اضافه کردن شهر‌ها و مناطق بیشتر ادامه دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید