گوگل بر روی ویژگی ضد رهیابی برای اندروید کار می‌کند - تکفارس 
گوگل بر روی ویژگی ضد رهیابی برای اندروید کار می‌کند - تکفارس 
گوگل بر روی ویژگی ضد رهیابی برای اندروید کار می‌کند - تکفارس 

گوگل بر روی ویژگی ضد رهیابی برای اندروید کار می‌کند

امیر مهر علیزاده
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - 10:47
گوگل

اپل اعلام کرد که به روز رسانی بعدی آن شامل ابزار ردیابی شفاف هست که به شما اجازه می‌دهد حریم خصوصی خود را بهتر کنترل کنید. طبق خبرگزاری بلومبرگ (Bloomberg)، گوگل بر روی چیزی شبیه به این موضوع کار می‌کند که در آن از ردیابی‌های میان نرم افزاری بر روی گوشی‌های اندروید جلوگیری می‌کند ولی این ویزگی هنوز در مراحل بحث‌های اولیه است.

یکی از سخنگوهای گوگل گفته است که این کمپانی همیشه به دنبال راه‌هایی برای همکاری با توسعه دهندگان برای بالا بردن سطح حریم خصوصی زمان فعال شدن اکوسیستم یک نرم افزار پشتیبانی کننده از تبلیغات سالم هست.

تبلیغات گوگل

هرچند، منابع ناشناس فاش کردند که مانتین ویو (Mountain View) خواستار پیدا کردن راهی برای ایجاد تعادل بین مشتری‌های آگاه به حریم خصوصی و توسعه دهندگان و نیازهای مالی تبلیغ کنندگان است.

گوگل با جمع‌‌آوری بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار به صورت سالانه، یکی از ثروتمندترین کمپانی‌های تبلیغات دیجیتالی است. مقادیر بسیاری از این مبلغ با هدف قرار دادن کاربران دستگاه‌های آندرویدی به دست آمده است. روش این نوع تبلیغات به این صورت هست که اغلب، اگر کاربر اندرویدی به دنبال یک موردی در مرورگر کروم بوده است، همان مورد در تبلیغات بنری دیگر نرم افزار‌های گوشی نمایان می‌شود، حتی اگر آن نرم افزار یک بازی ساده باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید