تاریخ رسمی رونمایی از شیائومی می ۱۱ مشخص شد - تکفارس 
تاریخ رسمی رونمایی از شیائومی می ۱۱ مشخص شد - تکفارس 
تاریخ رسمی رونمایی از شیائومی می ۱۱ مشخص شد - تکفارس 

تاریخ رسمی رونمایی از شیائومی می ۱۱ مشخص شد

مهرداد میرشاهی
۲ دی ۱۳۹۹ - 16:55
تاری رونمایی از شیائومی می 11

به نظر می‌رسد که پیش‌بینی‌های منابع مختلف از تاریخ رونمایی رسمی از گوشی شیائومی می ۱۱ تقریباً درست بوده‌اند. پس از شایعات و اطلاعات فاش شده بسیار پیرامون رویدادهای آینده شیائومی، سرانجام خود این شرکت زمان رسمی معرفی جدیدترین گوشی هوشمند خود را مشخص و تائید کرد.

رویداد زمستانی شیائومی که قرار است در جریان آن از سری گوشی های هوشمند Xiaomi Mi 11 رونمایی کند، در تاریخ دوشنبه ۸ دی ماه (۲۸ دسامبر) برگزار خواهد شد؛ یک روز زودتر از آن تاریخی که پیش‌تر فاش شده بود. انتظار می‌رود در این رویداد آنلاین شاهد معرفی دو پرچمدار جدید این شرکت چینی، یعنی شیائومی می ۱۱ و شیائومی می ۱۱ پرو باشیم. البته احتمال معرفی نسخه دیگری از این سری تحت عنوان شیائومی می ۱۱ پرو پلاس نیز وجود دارد ولی بیشتر منابع آگاه نسبت به وجود این مدل از سری می ۱۱ شیائومی، شک و تردیدهای زیادی دارند.

بر اساس شایعات منتشر شده، هر دو گوشی هوشمند به پنل‌های OLED با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و همچنین پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ همراه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و شارژ سریع ۵۵ واتی مجهز خواهند بود. نسخه پایه این سری از یک باتری ۴۷۸۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد این در حالی‌ست که نسخه بزرگتر این خانواده به یک باتری ۴۹۷۰ میلی‌آمپر بر ساعت مجهز شده است. دوربین اصلی گوشی شیائومی می ۱۱ از لنزهای ۱۰۸ مگاپیکسل + ۱۳ مگاپیکسل + ۵ مگاپیکسل تشکیل می‌شود حال آنکه شیائومی می ۱۱ پرو مجموعه لنزهای جالب‌توجه‌تری دارد: ۵۰ مگاپیکسل + ۴۸ مگاپیکسل + ۲۰ مگاپیکسل + ۱۲ مگاپیکسل.

انتظار می‌رود که گوشی شیائومی می ۱۱ با قیمت ۶۱۲ دلار و نسخه می ۱۱ پرو نیز با قیمت ۸۱۱ دلار روانه بازار شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید