آنر در آینده محصولات بیشتری عرضه خواهد کرد - تکفارس 
آنر در آینده محصولات بیشتری عرضه خواهد کرد - تکفارس 
آنر در آینده محصولات بیشتری عرضه خواهد کرد - تکفارس 

آنر در آینده محصولات بیشتری عرضه خواهد کرد

آرمین مکاری
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - 19:00
آنر در آینده محصولات بیشتری عرضه خواهد کرد - تکفارس 

مدیر عامل شرکت آنر، ژائو مینگ، در مراسم سالگرد این شرکت اظهار داشت که آنر همچنان محصولات بیشتری را با کیفیت بالا برای مصرف‌کنندگان به ارمغان می‌آورد. آنر قصد دارد در آینده، خط تولید محصولاتی مانند لپ‌تاپ، تبلت، مودم، نمایشگر هوشمند و هدست را راه اندازی کند. او اعلام کرد که آن‌ها به تولید محصولاتی با طراحی خیره‌کننده و عملکرد قابل توجه برای مصرف‌کنندگان ادامه خواهند داد.

این شرکت متعهد شده است که به تجربه مصرف‌کنندگان در آینده توجه بیشتری خواهد کرد و از طریق بازار و عرضه محصولات بیشتر در حوزه فناوری، سعی در بیشتر شناخته شدن این برند خواهد داشت. مدیرعامل آنر، در وب‌سایت ویبو (Weibo) از کاربران و شرکای خود برای پشتیبانی مستمر از آنر قدردانی به عمل آورد و بیان کرد:

از حمایت و همراهی شما در هفت سال گذشته متشکرم. عشق شما بزرگترین افتخار ماست. امروز نقطه جدیدی برای شروع ماجراجویی است. ما با هواداران خود گفتگو کرده و منتظر هفت سال آینده هستیم. ماه آینده در جلسه سالانه با شما طرفداران جمع می‌شویم و باهم درباره آینده صحبت خواهیم کرد.

در ۱۷ نوامبر سال جاری، هواوی اعلام کرد که دارایی‌های برند آنر را به طور کلی به فروش می‌رساند، و خریدار آنر، شرکت فناوری اطلاعات Shenzhen Zhixin بود و هواوی پس از تحویل آنر، هیچ سهمی در دارایی‌ها و مدیریت این شرکت نداشت. به دلیل تحریم‌های ایالات‌متحده، هواوی نمی‌تواند از هرگونه محصول سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری آمریکایی استفاده کند و بازار گوشی‌های هوشمند این شرکت در معرض خطر است. به همین دلیل، هواوی تصمیم به فروش برند آنر گرفته است تا این برند به‌طور مستقل عمل کند. به این ترتیب، هواوی همچنان می‌تواند به حیات خود در بازار گوشی‌های هوشمند ادامه دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید