عرضه گلکسی Z فلیپ ۲ تا تابستان به تأخیر افتاد - تکفارس 
عرضه گلکسی Z فلیپ ۲ تا تابستان به تأخیر افتاد - تکفارس 
عرضه گلکسی Z فلیپ ۲ تا تابستان به تأخیر افتاد - تکفارس 

عرضه گلکسی Z فلیپ ۲ تا تابستان به تأخیر افتاد

مجید مهرعلی
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - 15:15
عرضه گلکسی Z فلیپ ۲ تا تابستان به تأخیر افتاد - تکفارس 

پیش‌تر مشخص شده بود که گوشی منعطف گلکسی Z فلیپ ۲ سامسونگ قرار است در بهار عرضه شود. حال به نظر می رسد که این محصول قرار نیست در کنار نسل بعدی پرچم‌دارهای سامسونگ یعنی سری گلکسی S21 وارد بازار شود. به گفته افراد آشنا به موضوع، انتشار گلکسی Z فلیپ ۲ تا تابستان آینده عقب افتاده است.

نسخه اول گلکسی فلیپ در ماه فوریه سال میلادی کنونی عرضه شد. بعد از آن، سامسونگ نسخه دیگری از این دستگاه را منتشر کرد که با نسل پنجم شبکه سازگاری داشت.

در حال حاضر خبر تازه‌ای درباره گوشی منعطف گلکسی Z فلیپ ۲ وجود ندارد، اما از آنجایی که گوشی‌های ۵G اکنون به جریان اصلی تبدیل شده‌اند، این محصول نیز از شبکه ۵G پشتیبانی خواهد کرد. با این حساب، احتمال وجود یک تراشه اسنپ‌دراگون ۸۷۵ در این گوشی وجود خواهد داشت.

در گزارش منتشرشده اشاره شده است که در مقایسه با نسخه اول، گوشی منعطف جدید سامسونگ تعدادی ارتقای جذاب به همراه خواهد داشت، با این حال از جزئیات این ویژگی‌ها حرفی زده نشده است.

با این اوصاف شاید بد نباشد تا نگاهی دوباره به قابلیت‌های کلیدی نسل اول گوشی منعطف موردبحث بیندازیم. گلکسی Z فلیپ دارای صفحه‌نمایشی ۶٫۷ اینچی و پویا با نسبت ابعادی برابر با ۲۲:۹ است. برخلاف دیگر گوشی‌های منعطف موجود، این دستگاه دارای لایه از شیشه فوق باریک (Ultra-Thin Glass) است که ترسی بابت ایجاد خراش را باقی نمی‌گذارد. افزون بر این، یک صفحه‌نمایش ۱٫۱ اینچی دیگر نیز برای پیام‌های اعلان در نظر گرفته شده است.

در زیر پوست گلکسی Z فلیپ، یک تراشه اسنپ‌دراگون +۸۵۵، یک حافظه موقت (RAM) 8 گیگابایتی و یک حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی کار گذاشته شده است. دوربین اصلی با ضریب گشودگی f/1.8 دارای رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل است. البته یک دوربین  ۱۲ مگاپیکسلی دیگر نیز در گوشی تعبیه شده گه ضریب گشودگی در آن برابر با f/2.2 است.

باتری گلکسی Z فلیپ ۳۳۰۰ ملی آمپرساعت ظرفیت دارد، اما سرعت شارژ آن به ۱۵ وات محدود می‌شود. بلندگوهای استریو AKG، قابلیت شارژ بی‌سیم، سیستم‌عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید