اطلاعاتی از گوشی‌های تاشوی سامسونگ منتشر شد - تکفارس 
اطلاعاتی از گوشی‌های تاشوی سامسونگ منتشر شد - تکفارس 

اطلاعاتی از گوشی‌های تاشوی سامسونگ منتشر شد

آرمین مکاری
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - 09:30
اطلاعاتی از گوشی‌های تاشوی سامسونگ منتشر شد - تکفارس 

سامسونگ تعدادی گوشی هوشمند تاشو برای سال آینده در نظر گرفته است. این شرکت تأیید کرده است که سه گوشی هوشمند تاشو از جمله گلکسی Z فلیپ ۲، گلکسی Z فولد ۳ و Z فولد لایت را عرضه خواهد کرد. به‌تازگی شرکت تحقیقاتی UBI Research، برخی از ویژگی‌های این سه دستگاه را منتشر کرده است، اگرچه قبلاً برخی از ادعاهای این شرکت لو رفته بود.

طبق اطلاعات منتشرشده، سامسونگ طراحی صفحه‌نمایش گلکسی Z فلیپ ۲ را همانند مدل نسل اول حفظ کرده است. و آنچه تغییر می‌کند، اندازه نمایشگر ثانویه است. اگر ادعای این شرکت تحقیقاتی حقیقت داشته باشد، گلکسی Z فلیپ ۲ از یک صفحه‌نمایش ثانویه ۳ اینچی در مقابل صفحه‌نمایش ۱٫۱ اینچی Z فلیپ ۱ برخوردار است و دارای نمایشگر اصلی ۶٫۷ اینچی خواهد بود.

از سوی دیگر، گلکسی Z فولد ۳ یک نمایشگر داخلی ۷ اینچی و یک نمایشگر ۴ اینچی خارجی در مقایسه با نمایشگر خارجی ۶٫۲ اینچی Z فولد ۲ مجهز خواهد شد. همچنین این گوشی‌هوشمند دارای دوربین زیر نمایشگر و پشتیبانی از قلم S Pen نیز خواهد بود. سامسونگ از اکسید پلی‌کریستالی با درجه حرارت پایین (LPTO) و ترانزیستورهای فیلم نازک (TFT) برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی صفحه‌نمایش این گوشی استفاده خواهد کرد. مانند مدل قبلی خود، Z فولد ۳ نیز از شیشه فوق نازک (UTG) در نمایشگر خود بهره می‌برد. طبق این اطلاعات، گلکسی Z فولد لایت که مدل ارزان‌تر Z فولد ۳ خواهد بود، دارای یک صفحه‌نمایش داخلی ۷ اینچی و یک صفحه‌نمایش خارجی ۴ اینچی است.

انتظار می‌رود سامسونگ، گلکسی Z فولد لایت را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱، و گلکسی Z فلیپ ۲ و Z فولد ۳ را در سه ماهه سوم عرضه کند. برای کدام گوشی‌هوشمند تاشو بیشتر هیجان زده‌اید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.