کمی ارزان‌تر، قیمت گلکسی S21 الترا فاش شد - تکفارس 
کمی ارزان‌تر، قیمت گلکسی S21 الترا فاش شد - تکفارس 
کمی ارزان‌تر، قیمت گلکسی S21 الترا فاش شد - تکفارس 

کمی ارزان‌تر، قیمت گلکسی S21 الترا فاش شد

مجید مهرعلی
۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - 16:00
کمی ارزان‌تر، قیمت گلکسی S21 الترا فاش شد - تکفارس 

سامسونگ تا پایان سال ۲۰۲۰ برنامه‌ای برای عرضه یک پرچم‌دار جدید ندارد، اما غول کره‌ای یکی از اولین شرکت‌هایی خواهد بود که در سه‌ماه اول سال ۲۰۲۱ گوشی‌های پرچم‌دار جدیدش را عرضه می‌کند. یکی از محصولاتی که سامسونگ در حال حاضر مشغول کار کردن روی آن است وارث گلکسی S20 خواهد بود که بر اساس بسیاری از گزارش‌ها سری گلکسی S21 نام دارد. اگرچه جزئیات پرچم‌دار آینده شرکت کره‌ای فعلاً مشخص نیست، همه انتظار دارند گلکسی S21 و یا هر چیزی که در خانه صدایش می‌زنند، گوشی بهتری نسبت به نیاکان خود باشد.

یکی از خبرهای هیجان‌انگیزی که به گوش می‌رسد این است که احتمال دارد گلکسی S21 الترا قیمت پایین‌تری نسبت به پیشینیان خود داشته باشد. با استناد به فردی  با نام کاربری Mauri QHD در توییتر، نسخه الترا که مدل رده‌بالای سری S21 محسوب می‌شود قیمتی برابر با ۱۴۰۰ دلار خواهد داشت که از S20 الترا (۵۱۲ گیگابایتی) ۲۰۰ دلار و از نوت ۲۰ الترا (۵۱۲ گیگابایتی) ۵۰ دلار ارزان‌تر است. به هر حال باید به این نکته اشاره کرد که فرد یادشده به‌طور دقیق مشخص نکرده است که این قیمت برای نسخه چند گیگابایتی گوشی است و اینکه ۱۴۰۰ دلار قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتی هست یا خیر قسمت تاریک ماجرا است.

صحت داشتن این نکته که گلکسی S21 الترا گوشی ارزان‌تری نسبت به سری پیشین است باعث خوشحالی کاربران خواهد شد. اما شایعه استفاده سامسونگ از تراشه اکسینوس ۱۰۰۰ به جای اسنپ‌دراگون ۸۷۵ بسیاری از مشتاقان فناوری را نگران کرده است، زیرا تراشه جدید نسبت به اسنپ‌‌دراگون کیفیت پایین‌تری دارد. این جابجایی تنها خبری نیست که باعث نگرانی کاربران شده است. با استناد به برخی منابع، سامسونگ هنوز شک و تردیدهایی در زمینه استفاده کردن یا نکردن از دوربین‌های زیر صفحه‌نمایش دارد. اگرچه بر اساس ادعای منابع، فناوری دوربین زیر صفحه‌نمایش شرکت کره‌ای از تمام فناوری‌های موجود در بازار پیشرفته‌تر است، تردید داشتن سامسونگ در به ارمغان آوردن این فناوری به محصولاتش خبر از عدم اعتماد به نفس کافی این شرکت می‌دهد. در هر صورت باید برای یک نتیجه‌گیری درست تا زمان عرضه سری S21 در بازار صبر کرد.

نظر شما در رابطه با کنار گذاشتن تراشه اسنپ‌دراگون ۸۷۵ توسط سامسونگ و استفاده از اکسینوس ۱۰۰۰ چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید