مشخصات هدفون بی‌سیم سونی WH-1000XM4 فاش شد - تکفارس 
مشخصات هدفون بی‌سیم سونی WH-1000XM4 فاش شد - تکفارس 
مشخصات هدفون بی‌سیم سونی WH-1000XM4 فاش شد - تکفارس 

مشخصات هدفون بی‌سیم سونی WH-1000XM4 فاش شد

فاطمه آهنگریان
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - 12:30
مشخصات هدفون بی‌سیم سونی WH-1000XM4 فاش شد - تکفارس 

سونی WH-1000XM3 احتمالاً بهترین هدفون بی‌سیم موجود در بازار در حال حاضر است. در هفته‌های آینده، انتظار می‌رود سونی جانشین مورد انتظار هدفون سونی WH-1000XM3 را معرفی کند. دیروز، والمارت با انتشار تصادفی لیست محصولات به عموم مردم، اطلاعات بیشتر درباره هدفون سونی WH-1000XM4 را فاش کرد. این هدست جدید با پیشرفت‌های مختلفی نسبت به نسخه قبلی خود همراه خواهد بود. براساس بازخورد مشتریان، شرکت سونی در نهایت به کاربران این امکان را می‌دهد تا دو دستگاه را به طور همزمان به هدفون سونی WH-1000XM4 متصل کنند.
لیست کامل ویژگی‌های هدفون سونی WH-1000XM4 را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

  • پیشرو در ایجاد قابلیت حذف نویز: این قابلیت به این معناست که شما هر وازه را به راحتی و با وضوح فراوان می‌شنوید، مهم نیست در چه مکانی هستید. میکروفون‌های اضافی نیز به کار رفته‌اند که در جداسازی صدا هنگام مکالمه با تلفن کمک می‌کنند و منجر به بهبود کیفیت تماس تلفنی و کاهش صداهایی با فرکانس بیشتر و متوسط ​​می‌شوند.
  • کنترل صدای محیط: این قابلیت این‌گونه است که صدای محیط را با برنامه Sony Headphones Connect تنظیم می‌کنید تا در هنگام گوش دادن به صدای هدفون بتوانید صداهای اصلی و مهم اطراف خود را نیز بشنوید.
  •  فن‌آوری اختصاصی برای صدای پریمیوم: LDAC تقریباً سه برابر داده (با حداکثر سرعت انتقال ۹۹۰ کیلوبیت بر ثانیه) از صدای معمولی بلوتوث منتقل می‌کند که به شما امکان می دهد از محتوای صوتی با وضوح بالا با کیفیتی استثنایی، تا حد ممکن نزدیک به یک اتصال سیمی اختصاصی لذت ببرید. با کمک فن‌آوری DSEE Extreme، درایورهای ۴۰ میلی‌متری با دیافراگم‌های Liquid Crystal Polymer که از نوع Hi-Res Audio Compatible هستند، طیف گسترده‌ای از فرکانس‌ها را تا ۴۰ کیلوهرتز تولید می‌کنند.
  • بازیابی زمان واقعی فایل‌های فشرده: با استفاده از Edge-AI (لبه هوش مصنوعی) که با Sony Music Entertainment همکاری می‌کند، قابلیت DSEE Extreme فایل‌های موسیقی دیجیتالی فشرده شده را در زمان واقعی بهبود می‌بخشد. به طور پویا این قابلیت می‌تواند ساز و موسیقی، ژانرهای موسیقی و عناصر جداگانه هر آهنگ، مانند آواز و وقفه را شناسایی کند و همچنین می‌تواند صدای بلند برد آهنگ‌ها که در فشرده‌سازی از دست رفته‌اند را برای یک تجربه گوش دادن غنی‌تر و کامل‌تر بازیابی کند.
  •  تمام روز با شارژ سریع: شارژ هدفون سونی WH-1000XM4 در تمام طول روز و یا بیشتر ماندگاری دارد. فقط با یک بار شارژ کردن دستگاه می‌توان از ماندگاری حداکثر ۳۰ ساعته عمر باتری برخوردار بود. همچنین به لطف قابلیت شارژ سریع، این هدفون می‌تواند با تنها ۱۰ دقیقه شارژ شدن، به طور مداوم ۵ ساعت موسیقی پخش کند.
  • کنترل لمسی: با این قابلیت می‌توانید آهنگ را تغییر دهید، برای تنظیم صدا، میزان صدا را به سمت بالا یا پایین بکشید، دستیار صوتی تلفن خود را فعال کنید و با ضربه زدن یا کشیدن روی صفحه با انگشت خود، تماس‌ها را جواب دهید یا تماس بگیرید.
  • تماس ایجاد کردن بدون استفاده از دست‌ها: مکالمه آزادانه و بدون استفاده از دست‌ها انجام می‌شود. تلفن خود را در جای خود بگذارید، فقط با دو ضربه تماس برقرار می‌شود. به لطف Precise Voice Pickup که مبتنی بر پنج میکروفون داخلی و همچنین یک تراشه پردازش سیگنال حرفه‌ای طراحی شده است، هدفون سونی WH-1000XM4 کیفیت صدای واضح‌تری را به شخص مقابل منتقل می‌کند. فن‌آوری Precise Voice Pickup که در WH-1000XM4 به کار رفته است، به طور بهینه پنج میکروفون داخلی در هدفون را کنترل می‌کند و پردازش سیگنال صوتی پیشرفته را انجام می‌دهد تا صدای شما را به طور واضح برای تماس‌های بدون استفاده از دست منتقل کند.
  • قابلیت اتصال چندمنظوره: برای راحتی بیشتر، هدفون WH-1000XM4 سونی را می‌توان همزمان با دو دستگاه بلوتوث جفت کرد. بنابراین، هنگامی که تماسی برقرار شود، هدفون تشخیص می‌دهد که کدام دستگاه در حال زنگ زدن است و به طور خودکار به آن دستگاه وصل می‌شود. همچنین می‌توان با لمس یک دکمه، هدفون را به سرعت و به راحتی به دستگاه دیگری تغییر داد.
  • قابلیت Adaptive Sound Control به طور خودکار با مکان کاربر تنظیم می‌شود: قابلیت Adaptive Sound Control یک کارکرد هوشمند است که به آن اجازه می‌دهد وابسته به محلی که کاربران در آن حضور پیدا می‌کنند به صورت خودکار تنظیماتی را پیاده‌سازی کند؛ تا به این ترتیب کیفیت صدای خروجی بهبود پیدا کند. برای مثال، مکان‌هایی که در آن هستید مانند محل کار و… را تشخیص می‌دهد یا حتی مکان‌های آینده شما مانند پیاده روی، انتظار یا مسافرت را پیش‌بینی می‌کند و با تنظیم صدای محیط، صدای بهتری را ارائه می‌دهد.
  • راحتی در استفاده: هدفون سونی WH-1000XM4 یک طراحی پیشرفته و یک راحتی فوق‌العاده را با هم ترکیب می‌کند. گوشی‌های فوق‌العاده نرم و ایرپدهایی که فشاری روی گوش نمی‌گذارند و در نتیجه فشار را به طور یکنواخت توزیع می‌کنند و باعث افزایش تماس گوش و پد می‌شوند. این هدفون‌ها دارای طراحی سبک هستند که با پوشیدن آن‌ها حس می‌کنید چیزی روی گوش‌تان قرار ندارد.

انتظار می‌رود هدفون سونی WH-1000XM4 در هنگام عرضه با قیمت ۳۴۹ دلار در دسترس کاربران قرار بگیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید