دوربین وان پلاس ۸ پرو ۵G دارای ویژگی ایکس ری است - تکفارس 
دوربین وان پلاس ۸ پرو ۵G دارای ویژگی ایکس ری است - تکفارس 
دوربین وان پلاس ۸ پرو ۵G دارای ویژگی ایکس ری است - تکفارس 

دوربین وان پلاس ۸ پرو ۵G دارای ویژگی ایکس ری است

مجید مهرعلی
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 16:00
دوربین وان پلاس ۸ پرو ۵G دارای ویژگی ایکس ری است - تکفارس 

در گذشته پشت کتاب‌های مصور تبلیغاتی وجود داشت که تلاش می‌کرد به شما جوهر محو شونده، بالش شادی‌آور و یا عینک‌های ایکس ری بفروشد. عینک‌های مذکور تصویری موهوم ارائه می‌داد و این‌طور به نظر می‌رسید که شما در حال دیدن استخوان‌های داخل بدن انسان هستید. با توجه به توییتی که توسط بن گسکین (Ben Geskin) زده شده است گویا وان پلاس ۸ پرو دارای یک فیلتر ایکس ری روی دوربین خود است.

به نظر می‌رسد دوربین کالر فیلتر (Color Filter) 5 مگاپیکسلی پشتی این گوشی این ویژگی را دارد که ورای انواع خاصی از پلاستیک را قابل مشاهده گرداند. زمانی که حالت فوتوکروم (Photochrom) دستگاه فعال باشد شما قادر خواهید بود قطعات داخلی یک صفحه‌کلید رایانه و یا داخل یک اپل تیوی را مشاهده کنید. این ویژگی ممکن است شما را هیجان‌زده نکند مگیر اینکه علاقه خاصی به بردهای الکترونیکی و یا قطعات الکترونیکی داشته باشید.

در نظر داشته باشید که این قابلیت، روی وسایلی مانند کنترل تلویزیون و یا گیرنده دیجیتال که دارای پلاستیک خنک‌کننده (IR Shield) هستند کارایی ندارد.

بن گسکین:

یکی از بهترین ویژگی‌های دوربین وان پلاس ۸ پرو دیدن ورای انواع خاصی از پلاستیک است.

اشتباه نکنید با این دوربین نمی‌توان زیر لباس افراد را مشاهده کرد اما با استناد به سایت نئووین (Neowin) جادوی این دوربین بخوبی روی نوشابه و دیگر نوشیدنی‌ها جواب می‌دهد. همچنین ال‌ای‌دی‌‌های مادون‌ قرمز را که با چشم غیر مسلح نمی‌توان دید نیز با استفاده از این دوربین قابل مشاهده هستند.

وان پلاس ۸ پرو با حافظه داخلی ۱۲ گیگا‌بایتی و حافظه خارجی ۲۵۶ گیگا‌بایتی قیمتی برابر به ۹۹۹ دلار دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید