به‌روزرسانی گوگل دوو امکانات جدیدی به آن می‌افزاید - تکفارس 
به‌روزرسانی گوگل دوو امکانات جدیدی به آن می‌افزاید - تکفارس 
به‌روزرسانی گوگل دوو امکانات جدیدی به آن می‌افزاید - تکفارس 

به‌روزرسانی گوگل دوو امکانات جدیدی به آن می‌افزاید

مجید مهرعلی
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 21:11
به‌روزرسانی گوگل دوو امکانات جدیدی به آن می‌افزاید - تکفارس 

اپلیکیشن گوگل دوو در ماه‌های اخیر تعداد قابل‌توجهی به‌روزرسانی دریافت کرده که نشانگر آن است که گوگل برنامه‌های بزرگی برای این اپلیکیشن در سر دارد. آخرین به‌روزرسانی با دستی پر از امکانات به استقبال کاربران آمده است تا در این شرایط سخت (همه‌گیری ویروس کرونا) این امکان را فراهم کند تا کاربران بتوانند با دوستان و نزدیکان خود در ارتباط باشند.

بارزترین قابلیتی که در این به‌روزرسانی به چشم می‌خورد حالت جدیدی به نام فامیلی مود (Family Mode) است. این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد تا در زمان تماس تصویری برای یکدیگر نقاشی بکشند. افکت‌های متنوع و انواع جالبی از صورتک در زمان تماس تصویری قابل‌ استفاده است. برای بهره بردن از این ویژگی جدید کافی است یک تماس تصویری برقرار کرده و از بخش گزینه‌ها (Menu)، گزینه Family را انتخاب و شروع به نقاشی کشیدن کنید.

برای فعال کردن این حالت جدید کافی است در اپلیکیشن دوو حساب کاربری گوگل خود را وارد کنید. از آنجا که در گوگل دوو تماس‌ها از مبداُ و مقصد (End-to-End) رمزگذاری می‌شوند هیچ نگرانی بابت هک شدن تماس وجود نخواهد داشت و تماس بین شما و دوستانتان خصوصی و امن باقی خواهد ماند.

افکت‌ها و صورتک‌های یاد شده در حال حاضر در فامیلی مود در دسترس نیستند. گوگل این اطمینان خاطر را به کاربران می‌دهد که از ابتدای هفته پیش رو، کاربران هر دو پلتفرم اندروید و iOS اپلیکیشن بتوانند در تماس های تصویری یک به یک از این امکانات جدید بهره ببرند. انتظار می‌رود طی هفته‌های جاری افکت‌ها و صورتک‌های جدیدی در دسترس کاربران قرار گیرد.

در آخر باید افزود برای کاربرانی که از گوگل دوو در بستر وب استفاده می‌کنند ویژگی تماس تصویری گروهی طی هفته‌های جاری به آن اضافه خواهد شد. ابتدا این امکان تنها با مرورگر کروم قابل‌ استفاده است. امکان دیگر ارتباط با تعداد کاربر بیشتری به‌صورت همزمان است.

اپلیکیشن این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به‌وسیله یک لینک، هر کسی را که دارای حساب گوگل باشد به یک گروه دعوت کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید