فروشگاهای اپل در آمریکا هفته آینده آغاز به کار خواهند کرد - تکفارس 
فروشگاهای اپل در آمریکا هفته آینده آغاز به کار خواهند کرد - تکفارس 
فروشگاهای اپل در آمریکا هفته آینده آغاز به کار خواهند کرد - تکفارس 

فروشگاهای اپل در آمریکا هفته آینده آغاز به کار خواهند کرد

فاطمه آهنگریان
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 18:00
فروشگاهای اپل در آمریکا هفته آینده آغاز به کار خواهند کرد - تکفارس 

تعداد زیادی از فروشگاه‌های اپل از ماه اسفند (اواسط ماه مارس) به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا بسته شده بودند؛ ولی هفته آینده تعدادی از این فروشگاه‌ها آغاز به کار خواهند کرد. یکی از نمایندگان اپل طی بیانیه‌ای گفته است:

ما از بازگشایی فروشگاه‌هایمان در آمریکا در هفته آینده بسیار هیجان‌زده هستیم و این کار را با برخی فروشگاه‌ها در آیداهو، کارولینای جنوبی، آلاباما و آلاسکا آغاز می‌کنیم.

این شرکت همچنین اعلام کرده است:

طبق پروتکل جدید فاصله‌گذاری اجتماعی، تنها تعداد محدودی از بازدیدکنندگان اجازه دارند در یک زمان وارد فروشگاه شوند. بنابراین توصیه می‌کنیم تا حد امکان مشتریان به صورت آنلاین خرید کنند.

طبق گزارش‌ها، اپل تنها ۶ فروشگاه در این ایالت‌ها دارد؛ بنابراین، بازگشایی برخی از این فروشگاه‌ها به شرکت اجازه می‌دهد تا امور را از نزدیک زیر نظر بگیرد و مکان‌های بیشتری که مشتریان از آن استقبال خواهند کرد را بهبود بخشد. اپل به طور کلی ۵۱۰ فروشگاه در سراسر جهان دارد که از این تعداد ۲۷۱ فروشگاه در آمریکا قرار دارند. پس از همه‌گیری ویروس کرونا و در نتیجه آن، بسته شدن فروشگاه‌ها، اکنون بیش از ۷۰ فروشگاه در قاره‌هایی مانند آسیا، اروپا و استرالیا اکنون شروع به کار کرده‌اند. شرکت اپل پس از مشاهده نشانه‌هایی از ویروس کرونا در کشور چین و غیر قابل کنترل بودن آن، تمامی فروشگاه‌های این کشور را به سرعت بستند. بازگشایی این فروشگاه‌ها نشانه بازگشت تدریجی فعالیت‌های این شرکت به شرایط معمول است. تیم کوک (Tim Cook)، مدیر عامل شرکت اپل نیز اعلام کرده است که تعدادی از فروشگاه‌های اپل در آمریکا نیمه اول ماه می بازگشایی خواهند شد.

اپل اعلام کرده است اقدامات بهداشتی لازم برای حفاظت از کارکنان و مشتریان در برابر ویروس کرونا صورت می‌گیرد. اقداماتی مانند کنترل دمای بدن، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برای کارکنان نیز در نظر گرفته می‌شود. اپل همچنین اعلام کرده است تمرکز اصلی این فروشگاه‌ها تعمیر محصولات خواهد بود. تعداد زیادی از افراد احتمالا قبل از بسته شدن ناگهانی فروشگاه‌ها در سراسر جهان، دستگاه‌های خود رابرای تعمیر به این فروشگاه‌ها سپرده بودند؛ اپل به این مشتریان فرصتی برای بازیابی تعمیرات تمام شده خود قبل از بسته شدن درب‌های خود داده است.

در اینجا اظهارات کامل شرکت اپل برای شروع به کار کردن خرده‌فروشی‌ها در ایالات متحده را مشاهده می‌کنید:

ما از بازگشایی فروشگاه‌هایمان در آمریکا در هفته آینده بسیار هیجان زده هستیم و این کار را با برخی فروشگاه‌ها در آیداهو، کارولینای جنوبی، آلاباما و آلاسکا آغاز می‌کنیم. گروه ما به طور مداوم اطلاعات بهداشتی منطقه و دستورالعمل‌های دولت را کنترل می‌کند و به محض اینکه بتوانیم فروشگاه‌هایمان را با رعایت نکات بهداشتی و با امنیت بازگشایی کنیم، این کار را خواهیم کرد.

ما بسیاری از مشتریان خود را تا‌کنون از دست داده‌ایم و اکنون آماده‌ایم تا از آن‌ها حمایت کنیم. اگرچه بسیاری کار کردن و همچنین یاد گرفتن مسائل در خانه را تجربه کرده‌اند، تمرکز اصلی ما روی تهیه و خدمت‌رسانی در Genius Bar است. بازگشایی فروشگاه‌ها پس از به کار‌گیری اقدامات بهداشتی لازم برای حفاظت از کارکنان و مشتریان در برابر ویروس کرونا انجام خواهد شد. این اقدامات شامل کنترل دمای بدن، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برای کارکنان است تا در برابر این ویروس سلامت بمانند.

طبق پروتکل جدید فاصله‌گذاری اجتماعی، تنها تعداد محدودی از بازدیدکنندگان اجازه دارند در یک زمان وارد فروشگاه شوند. بنابراین توصیه می‌کنیم تا حد امکان مشتریان به صورت آنلاین خرید کنند. از آنجا که راهنمایی‌های محلی در اطراف ایالات متحده متفاوت است، ممکن است اصلاحاتی جزئی در روند ما به وجود آید. مانند همیشه، افکار ما با همه افرادی که تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته‌اند و تمام کسانی که به طور شبانه‌روزی برای درمان، مطالعه و مهار آن ویروس کشنده تلاش می‌کنند، همراه خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید