گزارش شکستگی در دوربین‌ سامسونگ گلگسی s20 - تکفارس 
گزارش شکستگی در دوربین‌ سامسونگ گلگسی s20 - تکفارس 
گزارش شکستگی در دوربین‌ سامسونگ گلگسی s20 - تکفارس 

گزارش شکستگی در دوربین‌ سامسونگ گلگسی s20

مجید مهرعلی
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 20:11
گزارش شکستگی در دوربین‌ سامسونگ گلگسی s20 - تکفارس 

گلگسی S20 مدل الترا محصول جدید سامسونگ، گزارش‌های مبنی بر وجود برخی مشکلات دریافت کرده است. در حالی که برخی کاربران از وجود ترک در اطراف دوربین عقب گوشی خود شکایت دارند، عده‌ای دیگر از وجود شکستگی‌هایی روی گوشی خبر می‌دهند.

با استناد به گزارش سایت دیجیتال‌ترند گروهی از کاربران خبر از شکستگی رو گوشی خود می‌دهند، درحالی که گروهی دیگر با شکستگی کامل دوربین رو به رو شده‌اند.

برخی از این شکایات در انجمن کاربران سامسونگ قابل مشاهده است. یکی از کاربران این طور بیان می‌کند که «یک ترک مویی از یک طرف دستگاه به طرف دیگر آن ایجاد شده است.» و یا شخصی دیگر این طور می‌گوید که «وجود ترکی روی لنز اصلی دوربین، آن را بی‌استقاده کرده است».

شکایت کاربری دیگر این گونه است که:

هر دو دستگاه من و همسرم دارای شکستگی رو گلس دوربین است درحالی که هیچ کدام از ما با گوشی بد رفتار نکرده‌ایم و دستگاه از دستمان نیافتاده است. هر دو دارای ضربه‌گیر بوده است و ما اطمینان داریم که این اتفاق، زمانی که گوشی داخل جیبمان بوده روی داده است.

کاربری دیگر می‌افزاید که:

اتفاق مشابهی برای من و شوهرم رخ داده است. دوربین عقب گوشی بدون دریافت هیچ ضربه‎ای، ناگهانی و به طور کامل خورد شده است. فکر می‌کنم ما باید خوشحال باشیم که گوشی‌هایمان آتش نگرفته است.

سامسونگ هنوز نسبت به این موضوع واکنش نشان نداده است. گلگسی s20 مدل الترا ماه گذاشته وارد بازار شده است و دارای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید