اپل کتاب و کتاب صوتی رایگان برای کاربران خود ارائه می‌دهد - تکفارس 
اپل کتاب و کتاب صوتی رایگان برای کاربران خود ارائه می‌دهد - تکفارس 
اپل کتاب و کتاب صوتی رایگان برای کاربران خود ارائه می‌دهد - تکفارس 

اپل کتاب و کتاب صوتی رایگان برای کاربران خود ارائه می‌دهد

علی نصرتی
۴ فروردین ۱۳۹۹ - 13:42
اپل کتاب و کتاب صوتی رایگان برای کاربران خود ارائه می‌دهد - تکفارس 

اپل به‌منظور کمک به مصرف‌کنندگان کتاب و کتابخوان‌هایی که با توجه به شیوع کووید-۱۹ به مشکل خورده‌اند، اکنون برای مدت زمان محدودی کتاب و کتاب صوتی رایگان ارائه می‌دهد. امروز اپل برای استفاده از این پیشنهاد، اعلان‌هایی را برای کاربران Apple Books در ایالات متحده ارسال کرد.

این شرکت در این اعلان بیان کرده است:

با ما از یک کتاب خوب لذت ببرید

جستجوی کتاب‌های رایگان، خواندن همراه برای بچه‌ها، معماهای راحت و کتاب صوتی برای کل خانواده.

کاربران اگر روی این اعلان ضربه بزنند، اپل بخش Free Books را در برنامه Apple Books باز می‌کند و می‌توانید چندین کتاب از ژانرهای مختلف را ببینید، طیف گسترده‌ای از کتاب‌های صوتی را بررسی کنید، یا از سربرگ یا تب «First in a Series, Free» اپل کتاب جدیدی را انتخاب کنید.

برنامه Apple Books از ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیر برخوردار است:

  • Selection: میلیون‌ها کتاب و کتاب صوتی را از هر دسته از جمله داستان، اسرار آمیز، عاشقانه، کتاب‌های کودک، کمیک‌ها و موارد دیگر بررسی و انتخاب کنید.
  • Book Store: جداول برتر را بررسی کنید و نسخه‌های جدید را پیدا کنید. پیشنهادات در زمان محدود و توصیه‌هایی برای شما که هر روز به‌روز می‌شود.
  • Audiobooks: کتاب‌های صوتی عالی را که به وسیله بازیگران، نویسندگان و سایر صداهای به یاد ماندنی خوانده شده را ببینید.
  • Free samples: کتاب‌های پیش نمایش و کتاب‌های صوتی را دانلود کنید و نمونه‌هایی که بعضی از آن‌ها در جاهای دیگر موجود نیست را رایگان بارگیری کنید.
  • Want to Read: کتاب‌ها و کتاب‌های صوتی را که می‌خواهید بعد از اضافه کردن آن‌ها به مجموعه کتاب خود بخوانید، پیگیری کنید.
  • برنامه Audiobooks برای ساعت‌های هوشمند اپل: کتاب‌های صوتی مورد علاقه خود را در پیاده‌روی، اجرای برنامه یا تمرین ورزشی، درست از مچ دست خود بشنوید.
  • سفارشی سازی: انتخاب بین مجموعه‌ای از فونت‌ها و اندازه قلم‌ها و رنگ‌های صفحه برای راحتی خواندن کتاب، از پوسته خودکار شب استفاده کرده و روشنایی صفحه را تنظیم کنید تا هنگام خواندن چشم شما راحت‌تر باشد.
  • قابلیت Scrolling View برای حرکت مداوم از میان کتاب‌ها به جای پیوند دادن صفحات.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید