کنفرانس بیلد ۲۰۲۰ مایکروسافت به خاطر شیوع ویروس کرونا آنلاین برگزار می‌شود - تکفارس 
کنفرانس بیلد ۲۰۲۰ مایکروسافت به خاطر شیوع ویروس کرونا آنلاین برگزار می‌شود - تکفارس 
کنفرانس بیلد ۲۰۲۰ مایکروسافت به خاطر شیوع ویروس کرونا آنلاین برگزار می‌شود - تکفارس 

کنفرانس بیلد ۲۰۲۰ مایکروسافت به خاطر شیوع ویروس کرونا آنلاین برگزار می‌شود

افشین نوری
۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - 16:29
کنفرانس بیلد ۲۰۲۰ مایکروسافت به خاطر شیوع ویروس کرونا آنلاین برگزار می‌شود - تکفارس 

جدیدترین قربانی شیوع ویروس کرونا، رویداد بیلد ۲۰۲۰ مایکروسافت است. مایکروسافت در این مدت در حال بررسی شرایط بوده و حالا بعد از آنکه سازمان بهداشت جهانی، شیوع این ویروس را به عنوان پاندمی اعلام کرد، حالا تصمیم گرفته است که رویداد بیلد خود را لغو کند.

مایکروسافت هنوز وب‌سایت بیلد ۲۰۲۰ را به‌روزرسانی نکرده و در آنجا همچنان گفته است که شرابط را مانیتور می‌کند.

در سایه نگرانی‌ها درباره سلامت جهانی که به خاطر ویروس کرونای جدید (COVID-19) به وجود آمده است، مایکروسافت در حال مانیتور کردن دستورالعمل‌های سلامت عمومی در رابطه با برگزاری رویدادهای حضوری است. ما تا جای ممکن به تقویم رویداد خود و حضورمان در رویدادهای دیگر در ماه‌های آینده پایبند هستیم. سعی ما این است که شتابزده تصمیم نگیریم، اما سلامتی مشتریان، شرکا، مهمانان، تامین‌کنندکان و کارکنان‌مان اولویت اصلی ماست. ما به مانیتور کردن شرایط ادامه خواهیم داد و تغییرات لازم را متناسب با اوضاع انجام خواهیم داد.

مایکروسافت (وب‌سایت بیلد ۲۰۲۰)

اما در بیانیه‌ای که به وب‌سایت ورج فرستاده شده، سخنگوی مایکروسافت لغو این رویداد را تائید کرده، اما گفته است که آن را به صورت آنلاین برگزار خواهند کرد.

سلامت مشتریان و کارکنان اولویت اصلی ماست. در سایه توصیه‌های سلامت عمومی برای ایالت واشینگتن، ما رویداد سالانه بیلد خود را به جای حضوری، به صورت آنلاین برای توسعه دهندگان برگزار خواهیم کرد. ما به دنبال جمع کردن اکوسیستم توسعه‌دهندگان‌مان در این فرمت مجازی جدید هستیم. برای دانستن جزئیات بیشتر در این‌باره، گوش به زنگ باشید.

سخنگوی مایکروسافت

رویداد بیلد ۲۰۲۰ همیشه یکی از بزرگترین رویدادهای مایکروسافت بوده است. انتظار می‌رود که مایکروسافت امسال درباره ویندوز ۱۰x و ویندوز ۱۰ و آپدیت‌های جدید برای پلتفرم‌های Enterprise صحبت کند. لغو این کنفرانس به معنی آن است که رویداد در ظرفیت محدودی برگزار خواهد شد. مایکروسافت به زودی اطلاعات بیشتری را درباره رویداد آنلاین بیلد ۲۰۲۰ ارائه خواهد کرد. در حال حاضر به نظر می‌رسد تنها رویدادی است که طبق برنامه‌ریزی‌ها برگزار خواهد شد رویداد WWDC اپل است؛ این در حالی است گوگل هفته گذشته کنفرانس I/O 2020 خود را لغو کرد.

مایکروسافت مسلما اولین شرکتی نیست که مستقیما تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است. ماه گذشته انجمن GSMA نمایشگاه MWC 2020 را بعد از عدم شرکت سازندگان بزرگ در آن، کنسل کرد. در ادامه، فیس‌بوک نیز کنفرانس های F8  و GDC 2020 خود را لغو نمود. این شرکت هممچنین رویداد Global Marketing Summit را کنسل کرد و به دنبال آن، اوپو و شیائومی هم رویدادهای خود را لغو کردند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید