اپلیکیشن Sticky Notes برای ویندوز ۱۰ با پیشرفت‌های بسیار زیاد بروزرسانی شد - تکفارس 
اپلیکیشن Sticky Notes برای ویندوز ۱۰ با پیشرفت‌های بسیار زیاد بروزرسانی شد - تکفارس 
اپلیکیشن Sticky Notes برای ویندوز ۱۰ با پیشرفت‌های بسیار زیاد بروزرسانی شد - تکفارس 

اپلیکیشن Sticky Notes برای ویندوز ۱۰ با پیشرفت‌های بسیار زیاد بروزرسانی شد

مهدی داوری
۵ مهر ۱۳۹۸ - 23:30
اپلیکیشن Sticky Notes برای ویندوز ۱۰ با پیشرفت‌های بسیار زیاد بروزرسانی شد - تکفارس 

اگر از کاربران ویندوز ۱۰ کمپانی مایکروسافت باشید بدون تردید با برنامه مدیریت وظیفه مایکروسافت یعنی اپلیکیشن Sticky Notes آشنا هستید.

اپلیکیشنی که به شما اجازه می‌دهد تا در ویندوز ۱۰ شروع به یادداشت برداری کنید و همینطور در این اپلیکیشن ویژگی‌هایی نظیر درست کردن چک لیست را برای شما در خود جای داده است.

این اپلیکیشن از ویندوز XP تا به امروز با نام‌های مختلف در نسخه‌های مختلف ویندوز حضور داشته است و از سال ۲۰۰۲ تمامی کاربران نسخه‌های مختلف ویندوز شاهد حضور این برنامه در لیست اپلیکیشن‌های پیش فرض ویندوز بوده اند.

اما حالا این اپلیکیشن توسط مایکروسافت بروزرسانی شده است و شما می‌توانید همین حالا نسخه جدید این برنامه را دریافت کنید.

طبق اعلام کمپانی مایکروسافت با بروزرسانی برنامه Sticky Notes به نسخه ۳٫۷٫۶۰٫۰، شاهد اصلاحات جدیدی در این برنامه، رفع اشکالات گزارش شده توسط کاربران و اصلاحات دسترسی خواهید بود.

در این به روزرسانی جدید اپلیکیشن Sticky Notes، کمپانی مایکروسافت بیان کرده است که اشکالی را که در برنامه Sticky Notes گزارش شده است را رفع کرده است اشکالاتی که وجود آن‌ها مانع از آن می‌شد که کاربران از ابزار ink insights و تجزیه و تحلیل دست نویس استفاده کنند و مایکروسافت با درک این مشکلات در بروزرسانی جدید این اپلیکیشن اقدام به حل این مشکلات و رفع آن‌ها کرده است.

ویژگی دیگر موجود در اپلیکیشن Sticky Notes یعنی Insights نیز مقدار بهبود پیدا کرده است تا کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

شما می‌توانید لیست تغییرات رسمی این اپلیکیشن که توسط مایکروسافت منتشر شده است را در زیر بخوانید:

چه خبر؟

  • قابلیت تجزیه و تحلیل جوهر یعنی Ink Analysis بازگشته است! پیش از این در این ابزار یک اشکال بد وجود داشت که مانع از تجزیه و تحلیل درست دست نویس می‌شد که ما با درک این مسئله آن را حل کردیم.
  • قابلیت Insights بهتر از همیشه است! ما تعدادی از اشکلات گزارش شده این ابزار را رفع کردیم و همین طور کارهایی برای بهبود آن انجام دادیم که از جمله این بهبودها می‌توان به خاطر سپردن Insights در تمام بخش‌ها و حتی یادآوری آن‌ها هنگام آفلاین بودن نام برد.
  • انتخاب متن هرگز پیش از این رنگارنگ نبوده است! ما تصمیم گرفتیم که در این بروزرسانی رنگین کمان را در آغوش بگیریم- برای یک تجربه لذتبخش این ویژگی جدید را در حالت تاریک امتحان کنید تا از زیبایی‌های انتخاب متن جدید ما لذت ببرید.
  • رفع اشکالات مختلف گزارش شده توسط کاربران، رفع دسترسی و در آخر بهبود عملکرد از تغییرات نسخه جدید اپلیکیشن Sticky Notes است.

این بروزرسانی جدید در حال حاضر عرضه شده است و برای تجربه آن نیازی به صبر کردن نیست و می‌توانید با رفتن به فروشگاه مایکروسافت همین حالا آن را تجربه کنید.

اپلیکیشن Sticky Notes جز اپلیکیشن‌هایی است که به صورت پیش فرض با نصب ویندوز ۱۰ و راه اندازی آن روی سیستم شما نصب می‌شود با این حال اگر این اپلیکیشن را پاک کرده اید و یا آن را نصب شده دارید و قصد بروزرسانی آن به آخرین نسخه را دارید می‌توانید همین حالا از لینک اینجا برای بروزرسانی اپلیکیشن Sticky Notes به آخرین نسخه استفاده کنید و از ویژگی‌های جدید این برنامه لذت ببرید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید