ویندوز ۱۱ کماکان محبوبیت پایینی بین کاربران دارد - تکفارس 
ویندوز ۱۱ کماکان محبوبیت پایینی بین کاربران دارد - تکفارس 

ویندوز ۱۱ کماکان محبوبیت پایینی بین کاربران دارد

مهدی حلوائی
۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - 20:20
پشتیبانی از اپ‌های اندرویدی در ویندوز 11

به‌نظر می‌رسد که پس از عرضه‌ی نسبتاً موفق ویندوز ۱۱ در پاییز سال گذشته و رشد میزان استفاده از آن در چند ماه اول، حالا سرعت انتقال کاربران به این سیستم عامل در پایین‌تر حالت خود است. این اطلاعات توسط موسسه‌ی تحقیقاتی AdDuplex منتشر شده که در زمینه بررسی‌ میزان استفاده از سیستم‌عامل‌های مختلف فعالیت دارد.

AdDuplex در تحقیقات خود از اطلاعات به‌دست‌آمده از ۶۰۰۰۰ رایانه استفاده کرده است. بر اساس گزارش این موسسه، تعداد کاربران ویندوز ۱۱ در ماه مارچ نسبت به ماه فوریه تقریباً بدون تغییر باقی مانده و این در حالی است که میزان استفاده از بیلد ۲۱H2 ویندوز ۱۰ در بازه‌ی زمانی مشابه افزایش داشته است. این نسخه‌ی ویندوز در ماه مارچ به محبوب‌ترین سیستم‌ عامل مایکروسافت تبدیل شد.

نرخ استفاده از ویندوز

بر اساس این گزارش، سهم ویندوز ۱۱ از بازار در ماه مارچ ۱۹.۴ درصد بوده که تنها ۰.۱ درصد بیشتر از ماه فوریه است. ویندوز ۱۰ ۲۱H2 نیز با ۲۸.۵ درصد در جایگاه اول قرار گرفت و بیلد ۲۱H1 این سیستم‌عامل با افتی ۱ درصدی نسبت به ماه فوریه به ۲۶.۵ درصد رسید. ویندوز ۱۱ نیز موفق شد تا به عنوان سومین سیستم‌عامل محبوب مایکروسافت در ماه مارچ انتخاب شود.

نظر شما در مورد ویندوز ۱۱ چیست؟ به‌نظر شما مایکروسافت باید چه قابلیت‌هایی را به این سیستم عامل اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید