مک دونالد چگونه از آمازون و گوگل برای استخدام نیروی جدید استفاده می‌کند - تکفارس 
مک دونالد چگونه از آمازون و گوگل برای استخدام نیروی جدید استفاده می‌کند - تکفارس 
مک دونالد چگونه از آمازون و گوگل برای استخدام نیروی جدید استفاده می‌کند - تکفارس 

مک دونالد چگونه از آمازون و گوگل برای استخدام نیروی جدید استفاده می‌کند

مهدی داوری
۵ مهر ۱۳۹۸ - 19:30
مک دونالد چگونه از آمازون و گوگل برای استخدام نیروی جدید استفاده می‌کند - تکفارس 

دستیارهای دیجیتالی صدا محور به آرامی با انجام برخی کارهای روزمره کاربران خود، زندگی خود را در کنار زندگی مردم می‌گذراند.

آیا با گوش دادن به موسیقی، زنگ هشدار یا یادآوری، دستیارهای صوتی Alexa ،دستیار Google و Siri اپل حضور این دستیارهای صوتی را در کنار خود احساس می‌کنید؟ با این حال با وجود استفاده مختلف ما از این دستیارهای صوتی هوشمند در زندگی‌هایمان اما برخی استفاده دیگری از این دستیارهای صوتی انجام می‌دهند و سعی می‌کنند از این تکنولوژی‌های ایجاد شده برای انجام کارهای دیگری استفاده کنند. به طور مثال رستوران‎های زنجیره مک دونالد که یکی از مشهور ترین رستوران‌های زنجیره‌ای دنیا در زمینه فست فود هستند و مستقر در ایالات متحده است روش جدیدی برای استفاده از الکسا و دستیار صوتی Google پیدا کرده است. شاید فکر کنید که برای سفارش غذا می‌توان از این دستیارهای صوتی استفاده کرد اما باید بدانید مک دونالد برای استخدام نیروی جدید از این دستیارهای صوتی استفاده می‌کند.

مک دونالد در جدیدترین مصاحبه خود گفته است: با تشکر از سرویس دستیار صوتی الکسا، با پیدا کردن یک فرصت شغلی و یک کار جدید به همین سادگی است کافی است که بگویید : “الکسا، به من کمک کن تا در مک دونالد شغلی پیدا کنم.” با همین فرمان صوتی ساده شما وارد مرحله استخدام در رستوران زنجیره‌ای مک دونالد می‌شوید.

علاوه بر دستیار صوتی الکسا همچنین شما می‌توانید با گفتن یک عبارت از هر دستگاهی که در آن دستیار صوتی Google به شکل داخلی وجود دارد همین کار را تکرار کنید، کافی است که بگویید: اوکی گوگل، یک درخواست به مک دونالد بده.

بعد از این که دستیار صوتی گوگل درخواست شما را میتوجه شد و شما وارد بخش درخواست‌های مک دونالد شدید با گفتن عبارت ” اوکی گوگل، به من کمک کن تا یک شغل در مک دونالد پیدا کنم.” وارد بخش استخدام مک دونالد شوید.

در حال حاضر فرآیند درخواست شغلی شرکت مک دونالد از طریق صدا در حال حاضر روی دو سرویس دستیار صوتی الکسا و دستیار گوگل در کشورهای ایالات متحده، استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، اسپانیا و انگلیس فعال است و انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده این قابلیت برای کشورهای دیگر نیز در دسترس قرار بگیرد تا کاربران بتوانند از این طریق در مک دونالد استخدام شوند و شغل پیدا کنند.

چگونه این ویژگی کار می‌کند؟

بعد از باز کردن بخش درخواست‌های رستوران زنجیره‌ای مک دونالد، کاربران باید به سؤالات اساسی از جمله نام، محل کار و محل مورد نظر خود برای فعالیت پاسخ دهند. متقاضیان احتمالی پس از مدت کوتاهی پیام متنی کوتاه با پیوندی برای ادامه روند درخواست خود دریافت می کنند. بنابراین متقاضیان برای تکمیل درخواست شغلی خود به یک تلفن هوشمند یا لپ تاپ نیاز دارند تا با استفاده از آن فرم استخدام خود را به شکل کامل تکمیل کنند.

دیوید فرهورست (David Fairhurst) معاون حقوقی رئیس و مدیر ارشد مردم مک دونالد در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: ما برای ادامه حیات و کار خود باید به نوآوری و فکر کردن به خلاقیت ادامه دهیم، و در این حالت، روش‌های پیشگامانه برای دیدار با افراد متقاضی کار احتمالی در دستگاه‌هایی که قبلاً از آنها استفاده می کنند، مانند الکسا وجود خواهد داشت. الکسا بسیاری از خصوصیاتی را که ما در تیم های خود جستجو می کنیم دارد یعنی دوستانه ، پاسخگو و سرگرم کننده است. من مشتاقانه منتظر هستم که روند درخواست ما با الکسا ساده تر نیز شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید