مایکروسافت تاریخ برگزاری کنفرانس سالانه بیلد ۲۰۲۰ را اعلام کرد - تکفارس 
مایکروسافت تاریخ برگزاری کنفرانس سالانه بیلد ۲۰۲۰ را اعلام کرد - تکفارس 
مایکروسافت تاریخ برگزاری کنفرانس سالانه بیلد ۲۰۲۰ را اعلام کرد - تکفارس 

مایکروسافت تاریخ برگزاری کنفرانس سالانه بیلد ۲۰۲۰ را اعلام کرد

مهرداد میرشاهی
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - 10:16
مایکروسافت تاریخ برگزاری کنفرانس سالانه بیلد ۲۰۲۰ را اعلام کرد - تکفارس 

شرکت مایکروسافت به تازگی مشخص کرده است که کنفرانس توسعه دهندگان بیلد ۲۰۲۰ از روز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ (۱۹ می ۲۰۲۰ میلادی) الی پنج شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ (۲۱ می) در سیاتل برگزار خواهد شد. اگرچه مایکروسافت زمان دقیق شروع بلیط‌فروشی‌های این مراسم را مشخص نکرده است، اما علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از دوره جدید این کنفرانس سالانه، در خبرنامه آن عضو شوند.

بیلد یکی از بزرگترین رویدادهایی‌ست که هر ساله توسط شرکت مایکروسافت برگزار می‌شود و اگرچه برروی توسعه دهندگان تمرکز دارد، اما ردموندی‌ها از آن برای ارائه پیش‌نمایش آخرین نقشۀ راه ویندوز و همچنین به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌هایی که به آفیس، مرورگر اج، دستیار صوتی کورتانا و دیگر نرم‌افزارها و سرویس‌های این شرکت اضافه می‌شود نیز استفاده می‌کند. با توجه به اینکه تا تاریخ برگزاری این رویداد زمان زیادی باقی مانده است، پیش‌بینی آنچه که در این مراسم روی خواهد داد واقعاً سخت است؛ با این حال، احتمال اینکه خبرهایی از این مراسم را در جریان رویداد ماه اکتبر سرفیس بشنویم نیز دور از انتظار نیست.

اعلام زمان برگزاری دوره جدید رویداد بیلد در این مقطع از سال، حرکتی غیرمعمول از سوی مایکروسافت محسوب می‌شود چراکه پیش از این و در دو سال گذشته، تاریخ شروع این مراسم در ماه فوریه میلادی مشخص می‌شد. علاوه بر این، مایکروسافت با انتشار پُستی در وبلاگ خود، تاریخ آغاز به کار دیگر رویدادهای برنامه‌ریزی شده خود برای سال جاری و سال ۲۰۲۰ میلادی را نیز مشخص کرده است و احتمالاً قصد دارد با این عمل، برنامه‌ریزی آسان‌تری برای کسانی که در اکوسیستم مایکروسافت کار می‌کنند را مهیا سازد.

همچنین ممکن است این قضیه برای توسعه دهندگانی که هم با مایکروسافت و هم با گوگل کار می‌کنند نیز راحت‌تر باشد چراکه کنفرانس بیلد مایکروسافت در دو سال گذشته، در زمانی نزدیک به برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O آغاز به کار کرده است. با توجه به اینکه دوره جدید کنفرانس بیلد تقریباً در اواخر ماه می برگزار می‌شود، می‌توان انتظار داشت که این دو مراسم حائز اهمیت دیگر همانند قبل، در زمانی نزدیک به هم برگزار نگردند. باید منتظر ماند و دید که آیا این دو شرکت بار دیگر در یکی از شلوغ‌ترین هفته‌های دنیای تکنولوژی با یکدیگر رو در رو خواهند شد یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید