نمونه تصاویر گرفته شده با پیکسل ۴ ایکس فاش شد - تکفارس 
نمونه تصاویر گرفته شده با پیکسل ۴ ایکس فاش شد - تکفارس 
نمونه تصاویر گرفته شده با پیکسل ۴ ایکس فاش شد - تکفارس 

نمونه تصاویر گرفته شده با پیکسل ۴ ایکس فاش شد

سید محمد معلمی
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - 17:30
نمونه تصاویر گرفته شده با پیکسل ۴ ایکس فاش شد - تکفارس 

گوگل نشان داده که نمی‌تواند اطلاعات مربوط به محصولات بعدی خود را مخفی نگه دارد. برای مثال، سال گذشته و قبل از رونمایی رسمی از گوشی‌های پیکسل ۳a و پیکسل ۳a XL حتی ویدیوهای مربوط به آنباکسینگ هم مشاهده شد تا دیگر اطلاعات جدیدی برای زمان معرفی باقی نمانده باشد.

متأسفانه این داستان با پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال هم ادامه یافته و تقریباً همه می‌دانند که گوشی‌های آتی گوگل چه شکلی هستند. به تازگی نیز چند نفر از کشور ویتنام ویدیویی منتشر کرده‌اند که در مورد پیکسل ۴ توضیح می‌دهند و حتی نمونه تصاویر گرفته شده با این دستگاه را با عکس‌های به ثبت رسیده با پیکسل ۳ ایکس ال مقایسه می‌کنند.

حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده از ویدیو، می‌دانیم که پیکسل ۴ دارای لنز تله فوتو IMX481، لنز اصلی IMX363 و لنز دوربین جلوی IMX520 خواهد بود که همه آنها توسط سونی تولید شده‌اند. به علاوه، این دستگاه دارای سنسور IR از نوع OVM7251 است تا فناوری تشخیص چهره از این طریق انجام شود.

در یک ویدیوی دیگر که اتفاقاً کیفیت ۴K دارد، نمونه‌ای دو رنگی از پیکسل ۴ مشاهده می‌شود که نیمی از آن سفید و نیمی دیگر مشکی است. در این کلیپ، گزینه Smooth Display به چشم می‌خورد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند نرخ بازسازی را بین ۶۰ یا ۹۰ هرتز تنظیم کنند.

شایعه شده که گوگل در تاریخ ۱۵ اکتبر از گوشی‌های خانواده پیکسل ۴ رونمایی خواهد کرد اما با توجه به این حجم از اطلاعات فاش شده، بعید است کمپانی مالک اندروید چیز خاصی برای رونمایی در اختیار داشته باشد. در پایان اشاره کنیم که با توجه به این ویدیوها، خبری از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری در پرچمداران آتی گوگل نخواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید