گلکسی واچ جدید سامسونگ در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود - تکفارس 
گلکسی واچ جدید سامسونگ در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود - تکفارس 
گلکسی واچ جدید سامسونگ در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود - تکفارس 

گلکسی واچ جدید سامسونگ در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود

علی اسکندری
۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - 23:31
گلکسی واچ جدید سامسونگ در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود - تکفارس 

سامسونگ مثل هر سال قصد دارد از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود پرده بردارد. اما برخلاف نظر کاربران و نشریه‌ها این ساعت هوشمند که با نام سامسونگ گلکسی Watch Active 2 شناخته می‌شود، در سال بعدی میلادی عرضه خواهد شد. در حقیقت دو منبع موثق در این مورد گزارشی را منتشر کرده‌اند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

اخبار حاکی از آن هستند که سامسونگ گلکسی Watch Active 2 در سه ماه اول سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهد شد. این در حالی‌ست پیش از این‌ها انتظار می‌رفت این ساعت هوشمند در کنار گلکسی نوت ۱۰ عرضه گردد و به‌عنوان پرچم‌دار پوشیدنی‌های سال ۲۰۱۹ سامسونگ شناخته شود. ولی هیچ‌یک از این اتفاقات نیافتد و حالا باید چندین ماه دیگر منتظر عرضه سامسونگ گلکسی Watch Active 2 به بازار باشید. اما چرا سامسونگ تا این حد پرده‌برداری از این گجت پوشیدنی را به عقب می‌اندازد؟ برخی از کارشناسان تکنولوژی را علت این تعویق‌ها می‌نامند. همان‌طور که می‌دانید سامسونگ خاطره خوشی با عرضه‌های زودتر از موعد ندارد. به‌تازگی چالش‌های زیادی در زمینه تولید گوشی انعطاف‌پذیر خود تجربه کرده است. همچنین در سال‌های پیش این شرکت کره‌ای گوشی نوت ۷ خود را زودتر از موعد به بازار عرضه کرد و باعث شد تا باتری آن منفجر شود. در نتیجه بعید نیست سامسونگ کمی در مورد زمان عرضه دستگا‌ه‌های خود وسواس داشته باشد. به‌نظر می‌رسد یک‌سری از فن‌آوری‌های جدید در سامسونگ گلکسی Watch Active 2 بهره گرفته شوند که تولید انبوه آن‌ها زمان زیادی خواهد برد. همچنین برخی از نشریه‌های اشاره می‌کنند که این شرکت نتوانسته گواهینامه FDA را برای عرضه گجت خود دریافت نماید. در حقیقت دریافت این گواهینامه به کاربران این اطمینان را می‌دهد که از محصولی ایمن و بدون نقص استفاده می‌کنند. یکی از تکنولوژی‌های جدید در این ساعت هوشمند، حس‌گر فشار خون است. به این ترتیب دیگر نیازی نیست برای سنجش فشار خون خود به پزشک مراجعه کنید. در ضمن سامسونگ گلکسی Watch Active 2 اطلاعات فشار خون و ضربان قلب‌تان را می‌‌تواند در اختیار پزشک‌تان بگذارد تا پرونده پزشکی کاملی داشته باشید. گفته می‌شود در سال بعدی این ساعت با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری نیز ارائه می‌شود. در این به‌روزرسانی بسیاری از قابلیت‌ها بهبود یافته و به‌نظر می‌رسد شاهد ویژگی‌های جدیدی در سامسونگ گلکسی Watch Active 2 باشیم. برای مثال ممکن است شرکت تولیدکننده رابط کاربری جدیدی برای محصول خود طراحی کند که مناسب ورزشکاران باشد.

فن‌آوری‌های متعدد دلیل اصلی این تاخیر محسوب می‌شود. حس‌گر سقوط نیز جزو همین تکنولوژی‌های پیشرفته به‌شمار می‌آید که تا حالا تنها در چندین ساعت دیده شده است. در واقع این حس‌گر می‌تواند جان افراد را نجات دهد. وقتی در حال صحبت یا گردش هستید، معمولا جلوی پای خود را نگاه نمی‌کنید و برای همین ممکن است در دره یا چاله سقوط کنید. در این موقعیت سامسونگ گلکسی Watch Active 2 به شما هشداری می‌دهد تا با هوشیاری بیش‌تری قدم بردارید. لازم به ذکر است این ساعت هوشمند زودتر از موعد در بازار کره جنوبی عرضه خواهد شد و طبیعتا دارای یک رابط کاربری با زبان کره‌ای خواهد بود. ناگفته نماند ساعت سامسونگ در دو مدل کلاسیک و اسپرت به بازار عرضه خواهد شد. در نسخه کلاسیک شاهد بند چرمین خواهیم بود. از طرفی در نسخه اسپرت بندهای سیلیکونی در نظر گرفته شده‌اند تا حتی بتوانید از سامسونگ گلکسی Watch Active 2 در هنگام استراحت نیز بهره ببرید. گفتنی‌ست این گجت پوشیدنی با کمک شمارش‌گر ضربان قلب قادر به سنجش کیفیت خواب کاربران نیز است.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند با عرضه و عرضه این ساعت هوشمند سهم اپل را از این بازار کاهش دهد؟ آیا این ساعت در برابر مدل‌هایی از گارمین و هوآوی موفق خواهد شد؟ خوشحال خواهیم شد که نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید