تاریخ عرضه iPhone XI - تکفارس 
تاریخ عرضه iPhone XI - تکفارس 
تاریخ عرضه iPhone XI - تکفارس 

تاریخ عرضه iPhone XI

مسلم رفیعی
۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - 13:30
تاریخ عرضه iPhone XI - تکفارس 

اپل قرار است که در تاریخ ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر)، رویداد سالانه آیفون را در دفتر مرکزی این شرکت، یعنی Apple Park در کوپرتینوی کالیفرنیا، برگزار نماید. این تاریخ با آنچه که پیش‌تر پیش‌بینی شده بود، مطابقت دارد. در این رویداد، اپل از گوشی مورد انتظار خود یعنی iPhone XI رونمایی خواهد کرد. شایعه شده که یک دوربین بزرگ مربعی شکل، در پشت این تلفن هوشمند قرار خواهد داشت.

حال، یکی از اشخاصی که ادعا می‌کند با یک شرکت بزرگ ترابری در ارتباط است، می‌گوید که سری جدید گوشی‌های آیفون در روز جمعه، مورخه ۲۲ شهریور (۱۳ سپتامبر)، یعنی سه روز پس از تاریخ معرفی، جهت پیش‌خرید در دسترس قرار خواهند گرفت. آیفون‌های جدید از تاریخ ۲۹ شهریور (۲۰ سپتامبر) در فروشگاه‌های آفلاین و آنلاین، آماده فروش خواهند بود.

اپل تا‌به‌حال اعلام نکرده است که از چه تعداد محصول، در این رویداد رونمایی می‌کند، اما شایعات حاکی از آن است که سازنده آیفون، باید برای گوشی‌های آیفون XR ،XS و XS Max جانشین تعیین نماید و این یعنی اینکه حداقل سه آیفون XI جدید را در رویداد ۱۹ شهریور شاهد خواهیم بود.

گذشته از iPhone XI، اپل همچنین می‌تواند MacBook Pro شانزده اینچی، MacBook Pro سیزده اینچی به‌روز شده، iPad و همچنین iPad Pro جدید را نیز به بازار عرضه نماید. توجه داشته باشید که هیچکدام از موارد ذکر شده تأیید نشده‌اند و ما ممکن است که در نهایت، فقط شاهد سخنرانی اپل در رابطه با آیفون‌های جدید باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید