میزان تبلیغات در اینستاگرام افزایش یافت - تکفارس 
میزان تبلیغات در اینستاگرام افزایش یافت - تکفارس 
میزان تبلیغات در اینستاگرام افزایش یافت - تکفارس 

میزان تبلیغات در اینستاگرام افزایش یافت

بهنام خدابخشی
۲ شهریور ۱۳۹۸ - 11:29
اینستاگرام

اگر توجه داشته باشید، هم‌اکنون کمپانی فیسبوک تعداد تبلیغات را در بخش استوری‌های اینستاگرام افزایش داده است. گویا این کمپانی تصمیم دارد تا با افزایش تعداد تبلیغات بر روی این پلتفرم، هزینه‌های جاری را دریافت نماید و به این طریق کسب‌وکار افراد را نیز رونق بخشد.

اکنون کاربران در زمان مشاهده‌ی استوری‌های اینستاگرامی در گوشی‌های اندروید و iOS، با یک‌سری استوری‌های تبلیغاتی روبرو می‌شوند. تا به امروز هم این تبلیغات وجود داشتند ولی نه به این تعداد! فیسبوک هم‌اکنون قصد دارد تعداد تبلیغات را با استفاده از کمپین‌های بازاریابی مختلف افزایش دهد. بر اساس گفته‌های این شرکت، یک تجربه‌ی بی‌نظیر برای کاربران پلتفرم‌های ساخت فیسبوک خواهد بود، زیرا از گذشته تا به امروز افراد بسیاری درخواست داشتند تا بتوانند در رابط‌های کاربری این کمپانی کسب‌وکار خود را تبلیغ نمایند.

گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که فیسبوک تصمیم دارد با دریافت تبلیغات بیشتر، سود سهام اینستاگرام را به شرکت مادر پرداخت نماید. گویا یک حسادت بسیار بزرگ نیز در میان این دو کمپانی وجود دارد، زیرا فیسبوک به رفتن اینستاگرام کمک کرد ولی گویا با گذشت زمان اینستاگرام برخی از کمک‌های نقدی فیسبوک را باز گرداند. کمپانی فیسبوک در طول یک سال گذشته، بقدری جای پای خود را سفت کرده است که برخی از مدیران ارشد اینستاگرام این شرکت را ترک کردند. تغییر لوگو اینستاگرام توسط فیسبوک، اکنون تنها راه اعمال نفوذ به اینستاگرام می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید