بزودی امکان حذف نرم‌افزار Paint از ویندوز ۱۰ فراهم خواهد شد - تکفارس 
بزودی امکان حذف نرم‌افزار Paint از ویندوز ۱۰ فراهم خواهد شد - تکفارس 
بزودی امکان حذف نرم‌افزار Paint از ویندوز ۱۰ فراهم خواهد شد - تکفارس 

بزودی امکان حذف نرم‌افزار Paint از ویندوز ۱۰ فراهم خواهد شد

بهنام خدابخشی
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - 14:59
نرم‌افزار Paint

اگر به خاطر داشته باشید، مدتی قبل کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که تصمیم دارد نرم‌افزار Paint را با Paint 3D جایگزین کرده و آن را در فروشگاه مایکروسافت قرار دهد؛ در همین راستا، کمپانی مایکروسافت به زودی قابلیت حذف نرم‌افزار Paint را برای کاربران ویندوز ۱۰ فراهم خواهد کرد.در آخرین نسخه‌ی ویندوز ۱۰ که برای توسعه‌دهندگان ۲۰H1 مایکروسافت منتشر شد؛ متوجه این موضوع شدند که نرم‌افزار Paint در این سیستم‌عامل دیگر به عنوان یک نرم‌افزار اختیاری محسوب می‌گردد که کاربر می‌تواند آن را حذف نماید.

این قابلیت ظاهرا هنوز در مراحل ابتدایی توسعه می‌باشد، زیرا تنها حذف نرم‌افزار Paint در ساخت ۱۸۹۵۶ ویندوز ۱۰ هیچ تاثیری ندارد و به عنوان یک ویژگی کاربردی محسوب نمی‌شود. اگر بخواهیم در مورد سایر تغییرات مربوط به نرم‌افزار Paint در بروزرسانی ۲۰ می ۲۰۱۹ ویندوز ۱۰ صحبت کنیم، باید به قابلیت دسترسی آسان به رابط کاربری این ابزار، استفاده از کیبورد برای کنترل پارامترهای موجود در Paint، اشاره داشته باشیم.

با این حال، همه‌ی ما می‌دانید که ویندوز سرور به هیچ عنوان احتیاجی به پیش نصب نرم‌افزار Paint ندارد، بنابراین قطعا تعداد کمی از کاربران این ابزار را به عنوان یک نرم‌افزار محبوب یاد خواهند کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید