تاریخ احتمالی رونمایی از وان‌پلاس ۷ تی پرو مشخص شد - تکفارس 
تاریخ احتمالی رونمایی از وان‌پلاس ۷ تی پرو مشخص شد - تکفارس 
تاریخ احتمالی رونمایی از وان‌پلاس ۷ تی پرو مشخص شد - تکفارس 

تاریخ احتمالی رونمایی از وان‌پلاس ۷ تی پرو مشخص شد

سید محمد معلمی
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - 18:00
تاریخ احتمالی رونمایی از وان‌پلاس ۷ تی پرو مشخص شد - تکفارس 

طبق سنتی که از سال ۲۰۱۶ وجود داشته، وان‌پلاس معمولاً گوشی‌های خود که در مدلشان پسوند تی (T) دارند را هر سال معرفی می‌کند و گویا امسال نیز همین اتفاق رخ خواهد داد. محصول سال ۲۰۱۹ این کمپانی چینی که نمونه موفق‌تر وان‌پلاس ۷ پرو خواهد بود، احتمالاً وان‌پلاس ۷ تی پرو شناخته شود.

مکس جی (Max.J) که در زمینه افشا کردن اطلاعات گوشی‌های سامسونگ تبحر دارد، معتقد است که وان‌پلاس ۷ تی پرو روز سه‌شنبه، ۱۵ اکتبر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. این تاریخ با برنامه هر ساله این شرکت کاملاً همخوانی دارد به طوری که وان‌پلاس ۶ تی نیز در ۲۴ اکتبر پارسال معرفی شد. به علاوه، این کمپانی چینی غالباً از پرچمداران خود در اواخر اکتبر یا اواسط نوامبر رونمایی به عمل می‌آورد.

در مورد اطلاعات مربوط به امکانات وان‌پلاس ۷ تی پرو باید اعلام کنیم که پردازنده آن احتمالاً اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، رم آن ۱۲ و حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود اما مانند رویه فعلی بازار، نمونه‌های مختلفی از این دستگاه در دسترس قرار خواهد گرفت که امکان دارد نسخه‌ای از وان‌پلاس ۷ تی پرو را بتوانیم بخریم که ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

از نظر ظاهری و بر اساس تصاویر فاش شده، پرچمدار جدید وان‌پلاس با پرچمدار فعلی‌اش تفاوت چندانی نخواهد داشت و یک نمایشگر ۶٫۷ اینچی Fluid AMOLED با نرخ بازسازی ۹۰ هرتزی و دوربین سلفی پاپ‌آپ در آن به کار خواهد رفت. به علاوه، دوربین عقب هم سه لنز خواهد داشت و طبیعتاً این حسگرها بهبود خواهند یافت.

تکمیل کننده این امکانات، اندروید Q به عنوان سیستم عامل پیش‌فرض و آخرین نسخه رابط کاربری OxygenOS خواهند بود. در ضمن، ظرفیت باتری هم شاید ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید