قیمت ۷۹۹ دلاری مک‌بوک ایر ۲۰۱۸ در فروشگاه‌های اینترنتی - تکفارس 
قیمت ۷۹۹ دلاری مک‌بوک ایر ۲۰۱۸ در فروشگاه‌های اینترنتی - تکفارس 
قیمت ۷۹۹ دلاری مک‌بوک ایر ۲۰۱۸ در فروشگاه‌های اینترنتی - تکفارس 

قیمت ۷۹۹ دلاری مک‌بوک ایر ۲۰۱۸ در فروشگاه‌های اینترنتی

علی قاسم نژاد
۲۸ تیر ۱۳۹۸ - 23:49
قیمت ۷۹۹ دلاری مک‌بوک ایر ۲۰۱۸ در فروشگاه‌های اینترنتی - تکفارس 

قیمت مک‌بوک ایر ۲۰۱۸ اپل که در فروشگاه‌های معمولی ۱۴ میلیون تومان (۱٫۱۹۹ دلار) بود در بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی به قیمت ۱۰ میلیون تومان (۷۹۹ دلار) شکسته شد. توجه داشته باشید که این قیمت برای مدل اولیه مک‌بوک ایر است.

این مک‌بوک دارای پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i5، رم ۸ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی (از نوع SSD)، است. اگرچه با پرداخت ۲ میلیون تومان (۲۰۰ دلار) بیشتر می‌توانید میزان فضای ذخیره‌سازی خود را به ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید که قیمت نهایی این مدل ۱۲ میلیون تومان (۹۹۹ دلار) برای شما تمام خواهد شد.

آخرین مدل مک‌بوک ایر ۲۰۱۹ نسبت به سال گذشته بهبودهای ظریفی داشته است، به‌طور مثال در آن از تکنولوژی صفحه‌نمایش True Tone استفاده شده که این ویژگی می‌تواند درجه رنگ صفحه‌نمایش شمارا با توجه به نور محیط تغییر دهد. مدل اولیه این مک‌بوک از قیمت ۱۳ میلیون (۱٫۰۹۹ دلار) شروع شده که ۱ میلیون (۱۰۰ دلار) از قیمت مدل اولیه مک‌بوک ایر ۲۰۱۸ ارزان‌تر است.

به علاوه شما می‌توانید امروز از بست‌بای گوشی پیکسل گوگل ۳A XL با ظرفیت ۶۴ گیگابایتی که توسط اپراتور های معتبر مانند AT&T فعال شده باشد را با قیمت ۳۷۹ دلار خریداری کنید. ضمن اینکه بست‌بای با خرید این گوشی به شما یک گیفت کارت ۱۰۰ دلاری هدیه می‌دهد. همچنین با خرید مدل کوچکتر این گوشی با شرط فعال‌سازی توسط اپراتور معتبر قیمت نهایی برای شما ۲۹۹ دلار تمام خواهد شد.

حتی اگر شما تمایلی به خرید گوشی فعال‌شده ندارید نگران نباشید، زیرا شما همچنان گیفت کارت هدیه را دریافت می‌کنید.

براساس مصاحبه theverge با دیتر بوون (Dieter Bohn)، دررابطه با پیکسل ۳A XL وی می‌گوید :

در ۱۵ سال بررسی گوشی‌ها، من مطمئن نیستم بتوانم این جمله را بنویسم : بهترین دوربین ممکن در گوشی‌های هوشمند برای یک گوشی ۴۰۰ دلاری

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید