جدیدترین تبلت مقرون به صرفه سامسونگ معرفی شد - تکفارس 
جدیدترین تبلت مقرون به صرفه سامسونگ معرفی شد - تکفارس 
جدیدترین تبلت مقرون به صرفه سامسونگ معرفی شد - تکفارس 

جدیدترین تبلت مقرون به صرفه سامسونگ معرفی شد

سید محمد معلمی
۱۵ تیر ۱۳۹۸ - 22:00
جدیدترین تبلت مقرون به صرفه سامسونگ معرفی شد - تکفارس 

چند روز پیش اطلاعاتی از یک تبلت مقرون به صرفه سامسونگ در فضای اینترنت دست به دست شد ولی از آن جایی که گلکسی تب اِی (۲۰۱۹) ۸٫۰  (Galaxy Tab A 8.0 2019) در برخی از بازارهای کشورهای آسیایی به فروش می‌رسید، کمپانی کره‌ای این دستگاه را رسماً معرفی نکرد.

امروز اما، سامسونگ اعلام کرد که تصمیم گرفته خط تولید تبلت‌های اندرویدی خود را گسترش دهد و این دستگاه همان گلکسی تب اِی (۲۰۱۹) ۸٫۰ خواهد بود.

علی‌رغم اینکه این تبلت مقرون به صرفه است ولی یک پوشش متالیک در پشت آن به چشم می‌خورد. به علاوه، همان‌طور که از اسمش پیداست، گلکسی تب اِی (۲۰۱۹) ۸٫۰ یک صفحه نمایش ۸ اینچی WXGA با نسبت بدنه به تصویر ۱۶:۱۰ دارد.

حالا و با توجه به قرار گرفتن این تبلت در لیست دستگاه‌های معمولی، نباید انتظار داشته باشید که مشخصات فنی قدرتمندی در آن کار گذاشته شده باشد ولی با این وجود، چنان‌چه گلکسی تب اِی (۲۰۱۹) ۸٫۰ را خریداری کردید، سرویس پریمیوم یوتیوب و اشتراک پریمیوم اسپاتیفای به ترتیب به مدت ۲ و ۳ ماه فعال خواهد بود. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که سرویس‌های نامبرده برای کاربران جدید در دسترس خواهند بود و تنها کسانی می‌توانند از آنها استفاده کنند که یوتیوب و اسپاتیفای در کشورشان کار می‌کند.

سامسونگ در این محصول جدید خود یک پردازنده کووالکوم اسنپدراگون ۴۲۹ با حداکثر سرعت ۲ گیگاهرتزی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا قرار داده است. در عقب دستگاه همچنین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و در جلو نیز سنسور ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. سیستم صوتی نیز مجهز به دو اسپیکر و باتری آن هم ۵۱۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است.

در پایان اشاره کنیم که قیمت این تبلت ۱۶۰ دلار است ولی در کشورهای مختلف متغیر خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید