تصاویری از گوگل پیکسل ۴ در قاب ژله‌ای - تکفارس 
تصاویری از گوگل پیکسل ۴ در قاب ژله‌ای - تکفارس 
تصاویری از گوگل پیکسل ۴ در قاب ژله‌ای - تکفارس 

تصاویری از گوگل پیکسل ۴ در قاب ژله‌ای

سید محمد معلمی
۲ تیر ۱۳۹۸ - 19:30
تصاویری از گوگل پیکسل ۴ در قاب ژله‌ای - تکفارس 

گوگل اخیراً با منتشر کردن تصاویری از جلوی پرچمدار آتی خود هیاهویی به پا کرد و البته سبب شد شایعاتی هم در مورد قاب پشتی پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال در اینترنت دست به دست شوند. با این حساب، کاری که گوگل کرد نه تنها انتشار اخبار غیرواقعی را کاهش نداد بلکه به نظر می‌رسد اوضاع را پیچیده‌تر از قبل هم کرده است.

به هر حال، تا کنون پیکسل ۴ در سه رنگ مشاهده شده و حتی ابعاد آن را نیز می‌دانیم. ضمن اینکه عکسی هم در اختیار کاربران قرار گرفته که به نظر می‌رسد شخصی این دستگاه را در دست خود نگه داشته است. اما دو روز پیش، اخباری در مورد تصویر زیر به دست ما رسید که گویا پرچمدار بعدی گوگل را در قاب‌های شفاف و اصطلاحاً ژله‌ای نشان می‌دهد.

واقعاً نکته جدیدی در این عکس‌ها به چشم نمی‌خورد مگر همان برآمدگی دوربین که حالا واضح‌تر دیده می‌شود وگرنه همان ضخامت ۸٫۲ میلی‌متری دستگاه تأیید شده و در جایی که دوربین عقب قرار دارد، ضخامت محصول مورد بحث به ۹٫۳ میلی‌متر می‌رسد. ذکر این نکته نیز الزامی است که رنگ سبزی که قرار بود پیکسل ۴ تولید شود در این تصاویر به چشم نمی‌خورد و دکمه پاور رنگی هم قابل رؤیت نیست.

به هر ترتیب، شیوه طراحی همان چیزی است که گوگل پیش از این خبر داده بود اما این تصاویری که ما در این خبر می‌بینیم، توسط یک شرکت تولیدکننده قاب‌های موبایل به نمایش درآمده‌اند که احتمالاً در آینده‌ای نزدیک قصد دارد با استفاده از آن در زمینه تولید گارد محافظ پیکسل ۴ پیش‌رو باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید