زد‌تی‌ای nubia Red Magic 3 می‌تواند ویدیوهای ۸K ضبط کند - تکفارس 
زد‌تی‌ای nubia Red Magic 3 می‌تواند ویدیوهای ۸K ضبط کند - تکفارس 
زد‌تی‌ای nubia Red Magic 3 می‌تواند ویدیوهای ۸K ضبط کند - تکفارس 

زد‌تی‌ای nubia Red Magic 3 می‌تواند ویدیوهای ۸K ضبط کند

علی اسکندری
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - 11:00
زد‌تی‌ای nubia Red Magic 3 می‌تواند ویدیوهای ۸K ضبط کند - تکفارس 

زدتی‌ای نیز مل دیگر شرکت‌های فعال در بخش موبایل تاحالا مد‌های زیادی را به بازار عرضه کرده که همگی کیفیت بالایی دارند و می‌توان آن‌ها را در بین بهترین‌های بازار قرار دارد. این شرکت به‌تازگی از گوشی هوشمند گیمینگ خود با نام زد‌تی‌ای nubia Red Magic 3 پرداشته برداشته که قابلیت‌های زیادی دارد. در ادامه با تکفارس همراه باشید…

شاید فرض کنید که یک گوشی گیمینگ اصولا موفق نخواهد شد. اما واقعیت دقیقا برعکس این است. شرکت‌های بیش‌تری در حال ورود به این از بخش بازار گوشی های هوشمند هستند. شرکت‌هایی مثل شیائومی، زد‌تی‌ای و حتی ریزر که مدت‌هاست که بازار وسایل گیمینگ فعالیت می‌کند، به این بخش وارد شده و محصولات حود را هر ساله به بازار عرضه می کنند. زد‌تی‌ای نیز یکی از همین برندهای معتبر و محبوب است که دست از سر این بازار برنمی‌دارد و می خواهد پرچم‌دار این بخش باشد. زد‌تی‌ای nubia Red Magic 3 قدمی برای تحقق این موضوع است. اما این شرکت تا چه موفق بوده؟ با توجه به‌ آمار و اعداد می‌توان گفت سری زد‌تی‌ای nubia Red فروش خوبی را تجربه کرده که بیش‌تر از هر گوشی گیمینگ دیگری است. در واقع هر عاشق بازی وقتی می خواهد یک گوشی حرفه‌ای بخرد، به این سری از موبایل‌ها نگاه می‌کند و سپس مدل مورد نظر خود را خریداری می‌نماید. اما یک قابلیت در بین ویژگی‌های زیاد زد‌تی‌ای nubia Red Magic 3 می‌درخشد. این گوشی هوشمند قدرت‌مند می‌تواند با کیفیت ۸K به فیلم‌بردازی بپردازید و صحنه های زیبایی را با جزئیات فراوان ثبت کند. این یعنی چیزی را از دست نخواهید داد و قادر به دیدن کوچک‌ترین ریزه‌کاری‌ها در تصاویر خواهید بود. پس اگر عاشف فیلم‌برداری هستید، شک به دل‌تان راه ندهید و زد‌تی‌ای nubia Red Magic 3 را از بازار بخرید. خوب است بدانید که این گوشی قدرتت‌مند به‌زودی به بازارهای جهانی یعنی شمال اروپا، آمریکا و حتی خاورمیانه عرضه می‌شود و همه کاربران را شوکه خواهد کرذ. فیلم‌برداری با کیفیت ۸K در هیچ موبایلی دیده نشده و به‌نطر نمی‌رسد به این‌ زودی شاهد آن در گوشی های هشومند باشیم. چراکه باید نمایشگر و تراشه نیز قادر به پردازش آن باشند که فعلا تنها در زد‌تی‌ای nubia Red Magic 3 ممکن شده است. چون این گوشی هوشمند از پردازنده ای قدرت مند و بهیه‌سازی‌های مختلف بهره می‌برد تا بتواند این کار با بدون هیچ مشکلی انجام دهد. در واقه در حین ضبط ویدیوهای ۸K هیچ کندی سرعتی مشاهده نخواهد شد و زد‌تی‌ای nubia Red Magic 3 در سریع ترین زمان ممکن کارش را انجام می‌دهد.

زد‌تی‌ای nubia Red Magic 3 می‌تواند ویدیوهای ۸K ضبط کند - تکفارس 

اما قابیلت‌های زد‌تی‌ای nubia Red Magic 3 در این‌جا پایان نمی‌یابند. گفته می‌شود این گوشی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی امپری مجهز است که عمر خوبی دارد. در واقع پارامترهای مختلفی باعث افزایش عمر باتری می‌شود. یکی از آن‌ها پردازنده است و دیگری که یکی از مهم‌ترین عوامل در کاهش مصرف باتری است، نرم‌افزار دستگاه است. پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ درون زد‌تی‌ای nubia Red Magic 3 قرار گرفته تا بازی‌ها را بدون هیچ مشکلی انجام دهید و همین‌طور این تراشه قدرت‌مند به‌لطف معماری مدرن و به‌روز مصرف بسیار کمی از باتری دارد. در واقع این تراشه نسبت به نسخه‌های پیشین خود نسبتا ۴۰ درصد مصرف کم‌تری از بارتی دارد که فوق‌العاده شمرده می‌شود. اما نرم‌افزارها نقشی کلیدی را ایفا می‌کند. معمولا گوشی‌های هوشمند مناسب بازی با رابط‌های کاربری مخصوص عرضه می‌شوند که از هر لحاظ بهترین است می تواند کارهای معمولی و حتی حرفه‌ای را بدون نقص انجام دهد. زد‌تی‌ای nubia Red Magic 3 نیز به همین رابط کاربری‌ها مجهز شده است. چیزی که مهم است، کاهش مصرف باتری است که خوش‌بختانه در زد‌تی‌ای nubia Red Magic 3 رعایت شده. رابط کاربری این گوشی هوشمند بهینه‌سازی‌های مختلفی را شاهد بوده تا مصرف باتری کم‌تر از قبل شود. اما این کار چگونه ممکن شده است؟ در واقع شرکت سازنده اپلیکیشن ها را کنترل می‌کند و مصرف باتری آن‌ها را زیر نظر دارد. به‌لطف هوش مصنوعی تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ زد‌تی‌ای nubia Red Magic 3 می‌تواند به‌خوبی برنامه‌ها را ارزیابی کند و مشکوک‌ترین و پرصرف‌ترین آن‌ها را از اجرا در پس‌زمیه منع نماید. به این تریتب مصرف باتری کاهش زیادی یافته و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری زد‌تی‌ای nubia Red Magic 3 عمری در حدود ۱ روز و حتی بیش‌تر خواهد شد. این دروصتری‌ست که مدام به بازی کردن بپردازید و به اینترنت پرسرعت متصل باشید. موضوع دیر، نمایشگر در گوشی‌های گیمینگ است. نمایشگر ۶٫۷ اینچی این گوشی کیفیت بالایی دارد و از هر نظر یکی از بهترین‌هاست. تکنولوژی سخت سامسونگ یعنی AMOLED هم فراهم شده تا این نمایشگر بیش‌تز از قبل بدرخشد و حتی در زیر نور خورشید هم بتوانید بازی کنید و زمان‌های آزاد خود را پر کنید. این نمایشگر کیفیتی Full HD دارد و به‌راحتی می‌تواند فیلم‌ها و بازی های باکیفیت بالا را اجرا نماید و در عین حال چیزی را از قلم نیندازد. جزئیات زیادی در نمایشگر زد‌تی‌ای nubia Red Magic 3 دیده می‌شوند که همگی باعث جذاب تر شدن این گوشی شده‌اند.

شما همراهان گرامی در صورت تمایل می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تکفارس را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید