قابلیت Super Night ذن‌فون ۶ بهبود می‌یابد - تکفارس 
قابلیت Super Night ذن‌فون ۶ بهبود می‌یابد - تکفارس 
قابلیت Super Night ذن‌فون ۶ بهبود می‌یابد - تکفارس 

قابلیت Super Night ذن‌فون ۶ بهبود می‌یابد

علی اسکندری
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - 22:00
قابلیت Super Night ذن‌فون ۶ بهبود می‌یابد - تکفارس 

ایسوس یکی از بهترین شرکت‌های تکنولوژی محور امروزه است که از سال‌های قبل نیز در این صنعت فعال بوده و همان‌طور که می‌دانید به تولید لپ‌تاپ‌های قدرت‌مندی می‌پرداخته. حالا نیز در بخش موبایل‌های هوشمند فعالیت می‌کنند و مدل‌های جذابی را به بازار عرضه کرده. یکی از همین مدل‌های کارآمد، ذن‌فون ۶ است. در ادامه با تکفارس همراه باشید…

اگر می‌خواهید با یکی از برترین گوشی‌های فعلی بازار آشنا شوید پس باید حتما با ذن‌فون ۶ آشنا شوید. می‌توان گفت ذن‌فون ۶ یکی از بهترین‌های موجود در بازار است که قابلیت‌های فراوانی دارد. اما چرا ذن‌فون ۶ تا این قدر محبوب و مشهور شده است؟ می‌توان گفت ذن‌فون ۶ به‌خاطر قابلیت‌های جذاب و قیمت کم خود تا این حد مشهور شده است. در واقع قیمت اصلی‌ترین دلیل برای خرید یک گوشی هوشمند است و ایسوس نیز از این موضوع به نفه خود استفاده کرده و یک گوشی ارزان‌قیمت و با امکانات فراوان را به بازار عرضه کرده است. اخبار و شایعات حاکی از آن هستند که گوشی ایسوس به‌زودی آپدیتی مبتی‌بر اندروید را دریافت خواهد کرد. این به‌روزرسانی در بستر اندروید ۹ یا همان پای عرضه خواهد شد و تمامی قابلیت‌های جدید و تازه دنیای تکنولوژی را برای ذن‌فون ۶ به ارمغان می‌آورد. یکی از همین قابلیت‌های Super Night است. این قابلیت برای عکاسی در شب به کمک شما می‌آید و با آن می‌توانید حتی در این هنگام نیز عکس‌های خوبی بگیرید. اما فراموش نکنید. ذن‌فون ۶ مثل سری P30 قادر به عکاسی در شب نیست. در واقع می‌توان گفت ذن‌فون ۶ تنها به‌خوبی آی‌فون‌های اپل است. با توجه به قیمت محصول، نباید انتظار زیادی از ذن‌فون ۶ باشید. چراکه حتی وان‌پلاس ۷ پرو نیز در زمینه عکاسی در شب به پای ذن‌فون ۶ نمی‌رسد. حالا خبر رسیده که قابلیت Super Night Mode بهبود خواهد کرد تا در حد بهترین‌های بازار باشد. به این ترتیب ذن‌فون ۶ در اندازه گران‌قیمت‌ترین گوشی‌های بازار (همان‌هایی که بیش‌تر از ۱۰۰۰ دلار قیمت دارند) خواهد شد و موبایلی بسیار خوبی برای تمامی افراد محسوب می‌شود. پس ذن‌فون ۶ را فراموش نکنید. برای این‌که بیش‌تر با این گوشی جذاب آشنا شوید، در ادامه قابلیت‌های ذن‌فون ۶ را ذکر کرده‌ایم.

قابلیت Super Night ذن‌فون ۶ بهبود می‌یابد - تکفارس 

طراحی برای ایسوس همیشه مهم بوده و هست این را می‌شود از کامپیوترها و لپ‌تاپ‌های این شرکت فهمید. در واقع دیزاین بخش مهمی از هر گوشی هوشمندی محسوب می‌شود و  بدون آن‌، حتی قدرت‌مندترین گوشی نیز حرفی برای گفتن ندارد و تنها مجموعه‌ای از قابلیت‌هاست که درون یک دیوایس زشت گردهم آمده‌اند. برای همین ذن‌فون ۶ طراحی مدرن و زیبایی دارد و از هر لحاظ بهترین است. حتی وان‌پلا ۷ پرو میز مثل ذن‌فون ۶ جذاب نیست. ایسوس در این‌جا ابتکاری به‌خرج داده. به‌جای این‌که دوربین از درون گوشی هوشمند بیرون بیاید و شاید همین موجب خرابی آن شود. چون که ممکن است در مواجه با عوامل مختلف قرار گرفته و شکسته شود. دوربین یا بهتر بگوییم دوربین‌های ذن‌فون ۶ در بخش پشتی قرار دارند و در زمان مورد نیاز، می‌چرخند و به سمت جلو می‌ایند. این مکانیزم بسیار بهتر از عملکرد مکانیکی دوربین‌های پاپ-آپ است و عمر بیش‌تری خواهد داشت. صفحه‌نمایش بزرگی برای ذن‌فون ۶ تدارک دیده شده تا کارهای خود را بدون دردسر انجام دهید و فضای زیادی داشته باشید.

شما همراهان گرامی در صورت تمایل می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تکفارس را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید