فرمت جدید تبلیغات گوگل در گوشی - تکفارس 
فرمت جدید تبلیغات گوگل در گوشی - تکفارس 
فرمت جدید تبلیغات گوگل در گوشی - تکفارس 

فرمت جدید تبلیغات گوگل در گوشی

پوریا اسدی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - 18:00
فرمت جدید تبلیغات گوگل در گوشی - تکفارس 

 تبلیغات در تلفن همراه به صورت برجسته‌تری برای کاربران نمایان می‌شود . گوگل یک سری از انواع تبلیغاتی جدید را برای محصولات تلفن همراه اعلام کرده که بعضی از آنها ممکن است کمی آزاردهنده‌تر باشد

این نوع آگهی‌ها از لحاظ عملکرد، اندازه و موقعیت قرارگیری در طیف وسیعی هستند. به عنوان مثال، شما شروع به دیدن تبلیغات در خوراک Google Discover خواهید کرد، که بسیاری از کاربران اخبار و محتوای مورد علاقه‌ی خود را از طریق آن دریافت می‌نماید. شما همچنین تبلیغات به اصطلاح “گالری” را خواهید دید، که طی آن تبلیغ کنندگان می‌توانند چندین عکس را نشان داده و به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق آن تصاویر را مرور کنند. به زودی تبلیغات در برنامه‌های گوگل و صفحه اصلی گوگل در تلفن همراه به نمایش درخواهد آمد.

اینکه گوگل سعی کند تبلیغات بر روی تلفن همراه را کمی‌ بیشتر برجسته‌تر کند، اصلا تعجب آور نیست. باید توجه داشت که تبلیغات ستون اصلی کسب و کار گوگل است. فرمت‌های تبلیغاتی به طور خاص طوری طراحی شده‌اند که بر روی دستگاه‌های تلفن همراه قابل توجه‌تر باشند، با این ایده که تبلیغات برجسته‌تر بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد که در نهایت به گوگل و تبلیغ کنندگان پول بیشتری می‌رساند. با توجه به وبلاگ گوگل، فرمت‌های جدید آگهی منجیر به ۲۵٪ تعاملات بیشتر می‌شود.

انتظار می‌رود که فرمت‌های آگهی جدید به طور گسترده‌ای در محصولات موبایلی گوگل در سال آینده به کار گرفته شود.

گوگل همچنین یک تجربه جدید از Google Shopping را ایجاد نموده و امیدوار است که یک تجربه خرید آنلاین بهتر را برای بسیاری از کاربران ایجاد کند. سرویس جدید Google Shopping به کاربران اجازه می‌دهد که محصولات را به سرعت مقایسه کرده و به آسانی بتوانند آن محصولات را خریداری نمایند. این سرویس به خصوص برای خرده فروشان مفید است که ممکن است بخواهند از تبلیغات جدید گوگل برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنند.

آگهی‌های جدید همچنین در سرویس یوتیوب قابل مشاهده خواهند بود. فرمت‌های تبلیغی جدید در کنار ویدیوهای توصیه شده قرار می‌گیرند، به این معنی که تبلیغ‌کنندگان لزوما نیازی به استفاده از ویدیو برای تبلیغات در یوتیوب ندارند. تبلیغات در یوتیوب همان فرمت‌های مشابه دیگر محصولات گوگل را خواهد داشت.

ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که چگونه فرمت‌های تبلیغی جدید گوگل به اجرا درخواهد آمد و امیدواریم که آنها تجربه کار با تلفن همراه را بیش از حد قطع نکنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید