شارژ سریع ۲۵ واتی برای خانواده Galaxy S10 - تکفارس 
شارژ سریع ۲۵ واتی برای خانواده Galaxy S10 - تکفارس 
شارژ سریع ۲۵ واتی برای خانواده Galaxy S10 - تکفارس 

شارژ سریع ۲۵ واتی برای خانواده Galaxy S10

عباد رمضانزاده
۹ فروردین ۱۳۹۸ - 16:00
شارژ سریع ۲۵ واتی برای خانواده Galaxy S10 - تکفارس 

غول تکنولوژی کره‌ای، سامسونگ، قصد دارد تا از طریق یک به‌روزرسانی نرم افزاری دستگاه‌های Galaxy S10+ ،Galaxy S10 و  Galaxy S10e خود را به پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی مجهز کند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با تکفارس همراه باشید.

سامسونگ برنامه دارد تا با استفاده از یک به‌روز‌رسانی نرم افزاری، پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی را به تمام گوشی‌های هوشمند خانواده Galaxy S10 خود بیاورد. بنابر تایید کیوآن گویسیان، رئیس بخش چینی سامسونگ، قرار است که گوشی‌های هوشمند Galaxy S10+ ،Galaxy S10 و  Galaxy S10e از طریق به روز رسانی نرم‌ افزاری OTA که مخفف عبارت over-the-air  است، قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی را دریافت کنند. البته این قابلیت هم اکنون در Galaxy S10 5G در دسترس بوده و به تازگی برای  Galaxy A70 نیز ارائه شده است. همچنین، کمپانی‌هایی مانند موتورولا نیز پیش از این گوشی‌هایی را ارائه کرده‌اند که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کنند.

بر اساس گزارشی منتشر شده از ITHome، گویسیان طی ملاقاتی با هواداران سامسونگ در یکی از فروشگاه‌های این کمپانی در چین، خبر داد که خانواده Galaxy S10 پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی را دریافت می‌کنند. این‌طور گفته شد که به روز رسانی OTA به همراه ویژگی‌ها و امکانات جدید در ماه آینده عرضه می‌شود.

در حالی که به‌روزرسانی نرم افزاری جدید می تواند شارژ سریع ۲۵ واتی را به خانواده Galaxy S10 بیاورد، کاربران باید به طور جداگانه یک شارژر سازگار با این به روز رسانی را خریداری کنند تا  بتوانند از ویژگی جدید استفاده کنند.

همچنین گزارش شده که قرار است به روز رسانی جدید عکاسی با نوردهی طولانی (long-exposure) را نیز به این گوشی‌ها اضافه کند و قابلیت استفاده از کارت‌های NFC را در آن‌ها فراهم آورد.

درحالی که گفته‌های گویسان و گزارش ITHome در رسانه‌های خبری مختلف و همچنین توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌شوند، کمپانی سامسونگ هنوز به صورت رسمی انتشار به‌روزرسانی OTA را اعلام نکرده است؛ اما قطعا حرف‌های رئیس بخش چینی کمپانی چیزی است که بتوان به آن تکیه کرد. بنابراین به نظر می‌رسد که دیر یا زود سامسونگ نیز به صورت رسمی ارائه این به‌روزرسانی را برای ماه‌ آینده تایید کند.

شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی تا چه اندازه می‌تواند کارایی گوشی‌های هوشمند  Galaxy S10+ ،Galaxy S10 و  Galaxy S10e را بالا ببرد؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید