تولید تبلتی جدید توسط ال‌جی برای فروش در سه‌ماهه اول ۲۰۱۹ - تکفارس 
تولید تبلتی جدید توسط ال‌جی برای فروش در سه‌ماهه اول ۲۰۱۹ - تکفارس 
تولید تبلتی جدید توسط ال‌جی برای فروش در سه‌ماهه اول ۲۰۱۹ - تکفارس 

تولید تبلتی جدید توسط ال‌جی برای فروش در سه‌ماهه اول ۲۰۱۹

سید محمد معلمی
۱۱ دی ۱۳۹۷ - 23:00
تولید تبلتی جدید توسط ال‌جی برای فروش در سه‌ماهه اول ۲۰۱۹ - تکفارس 

چند سال پیش، بازار تبلت‌ها از دستگاه‌های مختلفی اشباع شده بود که برندهای بعضاً ناشناخته شده‌ای داشتند ولی حالا تنها کمپانی‌هایی در این زمینه حضور دارند که واقعاً می‌توانند نیازهای کاربران را پاسخ دهند که بر اساس اسناد موجود، ال‌جی یکی از آن‌هاست.

گفته می‌شود این کمپانی کره‌ای در حال تولید یک تبلت میان‌رده با مدل LG-V426 می‌باشد که تا کنون تأییدیه‌های Wi-Fi Alliance و Bluetooth SIG را نیز کسب کرده است.

هیچ کدام از اسناد مربوطه، اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این تبلت منتشر نکرده که البته به نظر نمی‌رسد شاهد قطعات بسیار پیشرفته در آن باشیم ولی تا کنون تأیید شده که استاندارد بلوتوث ۴٫۲ و وای‌فای ۸۰۲٫۱۱ a/b/g/n در LG-V426 به چشم خواهند خورد. اینها نشان می‌دهند که باید شاهد حضور یک تراشه نه چندان قدرتمند باشیم به دلیل اینکه پردازنده‌های امروزی‌تر از استانداردهای جدیدتری از وای‌فای و بلوتوث استفاده می‌کنند.

جدای از اطلاعات مربوط به سخت‌افزار، باید تأیید کنیم که در تبلت جدید ال‌جی قرار است سیستم عامل اندروید ۸٫۰ به کار رود. انتخاب چنین پلتفرمی می‌تواند ناامیدکننده باشد زیرا اندروید ۹ در ماه آگوست سال ۲۰۱۸ معرفی شده و هم‌اکنون در اختیار بسیاری از برندها می‌باشد ولی اینکه چرا ال‌جی باز هم از نسخه قدیمی‌تر محبوب‌ترین سیستم عامل دنیا استفاده می‌کند، مشخص نیست هرچند این نکته را باید مدنظر داشته باشیم که یکی از بهترین گوشی‌های این کمپانی کره‌ای یعنی G7 قرار است در اولین سه‌ماهه سال ۲۰۱۹ اندروید ۹ را دریافت نماید.

با توجه به اینکه ال‌جی تمرکز خود را روی سری G تبلت‌هایش گذاشته است، احتمالاً باید این دستگاه جدید را هنگام معرفی LG G Pad 5 بنامیم.

در مورد زمان رونمایی نیز یا باید همایش CES 2019 (هفته آینده) و یا باید MWC 2019 (که در ماه فوریه برگزار خواهد شد) را محل معرفی این دستگاه میان‌رده بدانیم.

شما فکر می‌کنید ال‌جی با چنین دستگاهی می‌تواند به رقبای قدرتمند خود برسد؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

تذکر: تصویر خبر عکس تبلت جدید ال‌جی نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید