ویدیو جدیدی از گلکسی اس ۱۰ پلاس را همین الآن مشاهده کنید - تکفارس 
ویدیو جدیدی از گلکسی اس ۱۰ پلاس را همین الآن مشاهده کنید - تکفارس 
ویدیو جدیدی از گلکسی اس ۱۰ پلاس را همین الآن مشاهده کنید - تکفارس 

ویدیو جدیدی از گلکسی اس ۱۰ پلاس را همین الآن مشاهده کنید

سید محمد معلمی
۳۰ آذر ۱۳۹۷ - 08:00
ویدیو جدیدی از گلکسی اس ۱۰ پلاس را همین الآن مشاهده کنید - تکفارس 

اگرچه بسیاری از مشخصات فنی و جزئیات گلکسی اس ۱۰ فاش شده ولی نمونه پیشرفته‌تر این خانواده هنوز خود را به علاقه‌مندان نشان نداده است. اما حالا ویدیوی جدیدی در اینترنت در حال دست به دست شدن است که نشان‌دهنده وجود دوربین سلفی دوگانه و صفحه نمایش بزرگ در گلکسی اس ۱۰ پلاس می‌باشد.

این ویدیو توسط سازنده مطرح رندرها یعنی TechConfigurations به وجود آمده که به وسیله آن می‌توانیم از زاویه ۳۶۰ درجه، به همه جهات گلکسی اس ۱۰ پلاس نگاهی بیندازیم.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://dl.gamefa.com/user5/uploder/techfars/720p/Samsung%20Galaxy%20S10%20Plus%20Final%20Design%20with%20Specifications%20Based%20on%20Leaks%20720p.mp4″ target=”on” button_color_fon=”#000000″ button_text_color=”#ff0000″ ]دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p[/button]

همان‌طور که می‌بینید، دوربین سلفی دوگانه در نمایشگر Infinity-O، ظاهر فوق‌العاده‌ای به پرچمدار کمپانی کره‌ای داده است. ضمن اینکه به راحتی می‌توانیم شاهد حضور صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی و QHD AMOLED که کم‌ترین حاشیه دارد نیز باشیم.

دوربین گلکسی اس ۱۰ پلاس تنها در قسمت جلویی دستگاه فوق‌العاده نیست بلکه در پشت آن هم یک ماژول دارای چهار لنز به همراه فلش LED مشاهده می‌شود. در این بخش هیچ اثری از اسکنر اثر انگشت نیست زیرا قرار است این سنسور اولتراسونیکی به زیر نمایشگر ۶٫۴ اینچی منتقل شود.

این ویدیو همچنین نشان می‌دهد که قرار است از CPU اسنپدراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۰ استفاده شود و در کنار آنها نیز رم ۸ گیگی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی به چشم خواهد خورد.

به علاوه، گفته می‌شود که قرار است یک نسخه ۵G از گلکسی اس ۱۰ تولید گردد که بر اساس شواهد و قرائن، همین دستگاه خواهد بود بنابراین باید منتظر باتری با ظرفیت بالا باشیم تا بتواند سرعت انتقال داده‌ها را به خوبی پشتیبانی کند.

به هر حال، باید اعتراف کنیم که گوشی به نمایش درآمده در این ویدیو آن‌قدر زیباست که تقریباً باید شاهد رونمایی از چنین دستگاهی در همایش CES سال ۲۰۱۹ در ماه ژانویه باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید