دستگاه‌های گیمینگ بیشتر | استراتژی ایسوس در قبال تولید گوشی‌های هوشمند - تکفارس 
دستگاه‌های گیمینگ بیشتر | استراتژی ایسوس در قبال تولید گوشی‌های هوشمند - تکفارس 
دستگاه‌های گیمینگ بیشتر | استراتژی ایسوس در قبال تولید گوشی‌های هوشمند - تکفارس 

دستگاه‌های گیمینگ بیشتر | استراتژی ایسوس در قبال تولید گوشی‌های هوشمند

سید محمد معلمی
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - 10:00
دستگاه‌های گیمینگ بیشتر | استراتژی ایسوس در قبال تولید گوشی‌های هوشمند - تکفارس 

به نظر می‌رسد باید به زودی شاهد تغییرات گسترده در بخش تولید گوشی‌های هوشمند شرکت ایسوس باشیم زیرا خبرگزاری‌های مختلفی اعلام کرده‌اند که Jerry Shen، مدیرعامل این کمپانی در تاریخ ۱ ژانویه کنار خواهد رفت که این اتفاق به عنوان بخشی از برنامه بلند مدت تغییرات اساسی خواهد بود. همچنین قرار است دو مدیرعامل جدید نیز به صورت اشتراکی روی کار بیایند تا استراتژی این کمپانی آمریکایی در قبال گوشی‌های هوشمند را پیاده کنند بنابراین چنین اتفاقی سبب خواهد شد تا کاربران نظرشان نسبت به این شرکت عوض شود.

زمان مدیرعاملی Jerry Shen پس از ۱۱ سال، در انتهای سال جاری میلادی به پایان خواهد رسید و سپس دو نفر به نام‌های Samsun Hu و S.Y.Hsu روی کار خواهند آمد. به نظر می‌رسد این دو نفر قصد دارند بیشتر تمرکز خود را روی گوشی‌های گیمینگ و محصولات فوق پیشرفته بگذارند تا توجه افراد گیمر را جلب نمایند.

ایسوس با انتشار بیانیه زیر اعلام کرد:

با توجه به تردیدهای به وجود آمده در مورد آینده و چگونگی ادامه‌دار بودن برند ZenFone، ما تأیید می‌کنیم که می‌خواهیم این سری را همچنان تولید نماییم و در کنار آن، نیم نگاهی نیز به بازار گوشی‌های هوشمند گیمینگ خواهیم داشت. همچنین در نظر داریم شرایط را برای گیمرها بهتر کنیم.

چنین اخباری دال بر این هستند که به زودی دستگاه‌های قدرتمندی نظیر Asus Rog Phone (یک گوشی گیمینگ فوق‌العاده و پرقدرت) را مشاهده خواهیم کرد. البته استراتژی اعلام شده، باعث خواهد شد که آینده برند ZenFone در هاله‌ای ابهام قرار گیرد زیرا نمی‌دانیم که این مارک چگونه می‌خواهد با گوشی‌هایی مانند ROG یا دیگر برندها کنار بیاید.

Jonney Shih، رئیس هیأت مدیره ایسوس توضیح داد که بازار گوشی‌های هوشمند به یک میدان جنگ تبدیل شده است. او می‌گوید که یک بار شکست در این مارکت برای ایسوس، حدود ۱۹۵ میلیون دلار ضرر به بار آورد زیرا هزینه تولید، پرداخت حقوق کارمندان و . . . را تحت تأثیر منفی خود قرار داد بنابراین این کمپانی معتقد است که به اندازه کافی شکست را تجربه کرده و باید تاکتیک خود را برای دوام آوردن تغییر دهد.

Shen تأیید کرده که می‌خواهد به بازار Internet of Things نقل مکان کند تا یک شرکت استارتاپی تجاری به نام iFast را راه‌اندازی نماید که البته روابط نزدیکی با ایسوس خواهد داشت.

شما در مورد استراتژی جدید ایسوس چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید