اسم جدید برای گلکسی اس ۱۰ | آیا امکان‌پذیر است؟ - تکفارس 
اسم جدید برای گلکسی اس ۱۰ | آیا امکان‌پذیر است؟ - تکفارس 
اسم جدید برای گلکسی اس ۱۰ | آیا امکان‌پذیر است؟ - تکفارس 

اسم جدید برای گلکسی اس ۱۰ | آیا امکان‌پذیر است؟

سید محمد معلمی
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - 23:00
اسم جدید برای گلکسی اس ۱۰ | آیا امکان‌پذیر است؟ - تکفارس 

همان‌طور که بارها و بارها در سایت خبری و تحلیلی تکفارس اعلام کرده‌ایم، سامسونگ قرار است از سه نمونه گوشی گلکسی اس ۱۰ در همایش Mobile World Congress یا MWC (کنگره جهانی موبایل) سال ۲۰۱۹ که در ماه فوریه برگزار می‌شود، رونمایی کند.

حال که قرار است کمپانی کره‌ای در دهمین سال معرفی پرچمدارش در خط تولید Galaxy S دهمین مدل این خانواده را معرفی کند، برای اولین بار خواهد بود که نام این برند دو رقمی می‌شود؛ مطلبی که بر اساس گفته‌های منابع داخلی سامسونگ، کمی برای این شرکت عجیب به نظر می‌رسد بنابراین شایعاتی شنیده می‌شود که سامسونگ به دنبال انتخاب نام جدید برای پرچمدار آتی خود از سری S می‌باشد. تا به لحظه انتشار این خبر، هنوز هیچ اسم جدیدی به گوش ما نخورده است ولی هر آن ممکن است یک خبرگزاری اطلاعاتی در این زمینه پخش کند.

آنطور که وبلاگ تکنولوژی LetsGoDigital مدعی شده، گفته می‌شود که سامسونگ می‌خواهد از اسامی تجاری Rize10، Rize20 و Rize30 استفاده کند هرچند ممکن است از این اسامی در یک دسته‌بندی تلفن هوشمند جدید بهره گرفته شود.

علی رغم اینکه سامسونگ می‌خواهد از اشاره به نام جدیدی برای گلکسی اس ۱۰ پرهیز کند و با قبول این مسئله که این اسم چند وقت پیش در مکزیک رسماً تأیید شد، ولی باز هم شایعاتی مربوط به معرفی جهانی گوشی‌هایی به نام Rize10، Rize20 و Rize30 بار دیگر بر زبان‌ها افتاده تا محبوبیت سری S کمپانی کره‌ای را زیر سؤال ببرد.

بر خلاف شیوه استفاده از علائم تجاری در انگلستان، شرکت‌های مکزیکی نمی‌خواهند یک نام جدید اختراع کنند بلکه قصد دارند از آن یک لوگو بسازند. متأسفانه نمی‌توانیم برند خاصی که به Rize مربوط است را شاهد باشیم بنابراین باز هم این شائبه به وجود می‌آید که آیا خطوط تولید سری S سامسونگ دچار دگرگونی‌هایی خواهد شد یا خیر.

در پایان اشاره کنیم که سامسونگ می‌خواهد سه نمونه جداگانه خط تولید پرچمدار خود را معرفی کند که مقرون به صرفه‌ترین دستگاه دارای صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی، دوربین اصلی تک لنزی و LTE است. نمونه پیشرفته‌تر از نمایشگر ۵٫۸ اینچی و دوربین عقب دوگانه و اتصال LTE بهره خواهد برد و در نهایت بهترین دستگاه این خط تولید از صفحه نمایش ۶٫۴۴ اینچی، ماژول دوربین اصلی چهارگانه و دوربین سلفی دوگانه استفاده خواهد کرد.

شما فکر می‌کنید سامسونگ نام جدیدی برای گلکسی اس ۱۰ انتخاب خواهد کرد؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید