ظاهر فوق‌العاده اپل واچ سری ۵ با صفحه نمایش لمسی - تکفارس 
ظاهر فوق‌العاده اپل واچ سری ۵ با صفحه نمایش لمسی - تکفارس 
ظاهر فوق‌العاده اپل واچ سری ۵ با صفحه نمایش لمسی - تکفارس 

ظاهر فوق‌العاده اپل واچ سری ۵ با صفحه نمایش لمسی

سید محمد معلمی
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - 22:30
ظاهر فوق‌العاده اپل واچ سری ۵ با صفحه نمایش لمسی - تکفارس 

اپل واچ سری ۴ که در آن برای اولین بار شاهد بازطراحی وسایل پوشیدنی اپل بودیم، در ماه سپتامبر سال جاری میلادی معرفی و روانه بازار شد و اگرچه از صفحه نمایش اولد و ۳۰ درصد بزرگ‌تر استفاده کرد، ولی نوآوری خاصی در طراحی آن مشاهده نکردیم بنابراین حتی بسیاری از افراد آن را با نمونه‌های قبلی ساعت‌های هوشمند اپل اشتباه گرفتند.

اما به نظر می‌رسد این شرایط قرار است با معرفی اپل واچ سری ۵ تغییر کند به طوری که اپل با انتشار چند پتنت این موضوع را به اثبات رسانده است و به صورت غیرمستقیم اعلام کرده که می‌خواهد نوآوری‌های زیادی به ساعت‌های هوشمندش بیاورد.

این پتنت‌ها که توسط وبلاگ PatentlyApple در دسترس عموم قرار گرفته‌اند، نشان‌دهنده اپل واچ‌های جدید با صفحه نمایش انعطاف‌پذیر هستند. دلیل اضافه شدن چنین ویژگی آن است که نمایشگر اولد را بتوانیم تا بند ساعت حرکت دهیم و محصول اپل را به یک ابزارک کوچک تبدیل کنیم.

اگر این تصاویر را طراحی نهایی اپل واچ سری ۵ بدانیم، باید بگوییم که صفحه نمایش موجود در این وسیله که دور بند آن به چشم می‌خورد، شباهت زیادی به ساعت Gear Fit 2 Pro سامسونگ دارد. البته هنوز مشخص نیست که اعلانات و اموجی‌ها چگونه قرار است در این وسیله تمام صفحه نمایش به اجرا درآیند.

با توجه به این اپل واچ‌ها معمولاً برای اینکه کاربران بتوانند پیام‌های متنی را راحت‌تر بخوانند، به شکل مستطیلی هستند، به نظر می‌رسد اضافه کردن نمایشگر لمسی و دایره‌ای به این وسیله تصمیمی باشد که اپل خودش آن را اتخاذ نکرده است.

بد نیست مانند دیگر دفعات نیز این تصاویر و پتنت‌ها را طراحی قطعی ندانیم زیرا هنوز هم احتمال تغییرات وجود دارد.

در پایان اشاره کنیم که اپل تکنولوژی‌ها و طراحی‌های جدید محصولاتش را همیشه تغییر می‌دهد بنابراین همیشه این امکان وجود دارد تا این صفحه نمایش لمسی را نیز در اپل واچ سری ۵ مشاهده نکنیم.

شما فکر می‌کنید که اپل از نمایشگر لمسی در اپل واچ سری ۵ استفاده خواهد کرد یا خیر؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید