در نهایت تبلت‌های اندرویدی نیز از اپل موزیک پشتیبانی خواهند کرد - تکفارس 
در نهایت تبلت‌های اندرویدی نیز از اپل موزیک پشتیبانی خواهند کرد - تکفارس 
در نهایت تبلت‌های اندرویدی نیز از اپل موزیک پشتیبانی خواهند کرد - تکفارس 

در نهایت تبلت‌های اندرویدی نیز از اپل موزیک پشتیبانی خواهند کرد

میر مهدی حامی
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - 17:00
اپل موزیک

اپل در نهایت تصمیم گرفته است تا پشتیبانی از برنامه اپل موزیک خود را برای کاربران تبلت‌های اندرویدی نیز اضافه کند. این اتفاق تنها چند روز پس اعلام پشتیبانی تمام اسپیکرهای هوشمند آمازون اکو از اپل موزیک بود که درست برای فصل تعطیلات زمانبندی شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

در نهایت تبلت‌های اندرویدی نیز از اپل موزیک پشتیبانی خواهند کرد - تکفارس اپل در سال ۲۰۱۵ حرکتی مناسب و هوشمندانه را با ارائه خدمات موسیقی خود برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی، به صورت سرویس بتا در فروشگاه گوگل پلی، انجام داد. در واقع اینکار به نفع اپل بود و می‌توانست کاربران بیشتری را جذب کند، چراکه بازار گوشی‌های اندوریدی یک بازار کاملا جدید است و کسانی که نمی‌خواهند یا نمی‌توانند یک آیفون را خریداری کنند، می‌توانند اینگونه از سرویس موسیقی پیشگام اپل بهرهمند شوند.

به گزارش تکفارس و به نقل از ۹to5Mac، در جدیدترین آپدیت نسخه ۲٫۷ برنامه اپل موزیک، منوی قبلی حذف و زبانه‌ها جایگزین آن شده‌اند که رابط کاربری آن را ساده‌تر و کار با آن در گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگتر و تبلت‌ها را آسان‌تر می‌کند، بنابراین می‌توان گفت که این برنامه از این پس از تبلت‌های اندرویدی نیز پشتیبانی می‌کند.

اگر شما هم از کاربران تبلت‌های اندرویدی بوده و منتظر پشتیبانی اپل موزیک از تبلت‌ها هستید دیدگاه‌ها و انتظارات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید