تولید گوشی تاشو اوپو در ماه فوریه سال آتی میلادی - تکفارس 
تولید گوشی تاشو اوپو در ماه فوریه سال آتی میلادی - تکفارس 
تولید گوشی تاشو اوپو در ماه فوریه سال آتی میلادی - تکفارس 

تولید گوشی تاشو اوپو در ماه فوریه سال آتی میلادی

سید محمد معلمی
۹ آذر ۱۳۹۷ - 21:30
تولید گوشی تاشو اوپو در ماه فوریه سال آتی میلادی - تکفارس 

کمپانی چینی اوپو گزارش داده که می‌خواهد از گوشی تاشو خود در ماه فوریه سال آتی میلادی رونمایی کند تا با گوشی تاشو سامسونگ یعنی گلکسی ایکس به رقابت بپردازد.

وب‌سایت هلندی Tweakers ادعا می‌کند که مدیر تولید اوپو فاش کرده که گوشی تاشو این شرکت در حال تولید است. زمان معرفی این دستگاه نیز همایش MWC یا کنگره جهانی موبایل می‌باشد که قرار است در ماه فوریه سال آتی میلادی برگزار شود.

همچنین انتظار می‌رود که سامسونگ نیز از گوشی تاشو خود در همین بازه زمانی اعلام شده رونمایی کند و نه زودتر در همایش CES که در ماه ژانویه برگزار خواهد شد.

بر اساس پتنت‌هایی که دریافت شده‌اند، گوشی تاشو اوپو از نظر شیوه تا خوردن نسبت به محصول سامسونگ متفاوت خواهد بود. برای مثال، یکی از پتنت‌ها نشان می‌دهد که این محصول از سه قسمت تا می‌شود به این منظور که کاربران گوشی‌هایی در اختیار داشته باشند که سه صفحه نمایش دارد.

سامسونگ نیز در صفحه نمایش Infinity Flex خود نشان داده است که می‌توانیم آن را از دو قسمت تا کنیم و از آن به عنوان یک گوشی معمولی نیز بهره ببریم. ال‌جی هم پتنت‌های زیادی را تا کنون منتشر کرده است تا نشان دهد برنامه‌هایی برای پیوستن به تولیدکنندگان گوشی‌های تاشو دارد. این کمپانی تصویر یک نمایشگر را در معرض دید عموم قرار داده است که از پشت تا می‌شود به این منظور که هنگام بسته بودن دستگاه، یک صفحه نمایش بیرونی نیز به کاربر نمایش داده شود.

مطمئناً باید محصول تاشو سامسونگ را پیشرو گوشی‌های این‌چنینی در زمینه قیمت بدانیم ولی نمی‌توانیم از تولید اوپو نیز غافل شویم زیرا به نظر نمی‌رسد قیمت آن زیاد باشد.

به هر حال، با توجه به اینکه این گوشی‌ها نسبت به دستگاه‌های معمولی ظاهر متفاوت‌تری دارند، حتماً قیمت‌شان بیشتر خواهد بود ولی به خاطر اینکه گوگل هم قرار است سیستم عامل اندروید مخصوص به گوشی‌های تاشو را به زودی عرضه کند، باید آینده موبایل‌ها را این‌گونه ترسیم نماییم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید