ویژگی‌های جزئی ولی جدید برای دستیار هوشمند گوگل - تکفارس 
ویژگی‌های جزئی ولی جدید برای دستیار هوشمند گوگل - تکفارس 
ویژگی‌های جزئی ولی جدید برای دستیار هوشمند گوگل - تکفارس 

ویژگی‌های جزئی ولی جدید برای دستیار هوشمند گوگل

سید محمد معلمی
۸ آذر ۱۳۹۷ - 20:30
ویژگی‌های جزئی ولی جدید برای دستیار هوشمند گوگل - تکفارس 

به نظر می‌رسد گوگل نمی‌خواهد فاصله زیاد میان دستیار هوشمندش با دیگر رقبا از سایر شرکت‌ها مانند اپل، مایکروسافت، سامسونگ و آمازون را از دست بدهد به همین دلیل در جدیدترین بروزرسانی گوگل اسیستنت ویژگی‌های تازه‌ای را در اختیار کاربران قرار داده است که ممکن است به این راحتی‌ها به چشم نیایند.

اگرچه این آپدیت‌ها کوچک هستند ولی اگر به تک‌تک آنها نگاهی بیندازیم، مطمئناً می‌توانیم لحظات خوشی را با دستیار هوشمند گوگل داشته باشیم.

آن دسته از افرادی که از خواندن موسیقی لذت می‌برند، قطعاً با انتخاب موزیک‌های موجود در گوگل پلی موزیک می‌توانند ساعات به یادماندنی با دستیار هوشمند گوگل بگذرانند. به علاوه، اگر شما می‌خواهید مؤدبانه صحبت کردن را با یک انسان مجازی تجربه کنید، حتماً به گوگل اسیستنت بگویید “thank you” و یا “please” تا بتوانید پاسخ‌های مناسب و در خور شأن یک مجلس رسمی را دریافت نمایید!!!.

برای مثال، شما می‌توانید از گوگل اسیستنت بخواهید برای یک ساعت مشخص ساعت هشداری تنظیم نماید که کارهایتان را انجام دهید. در واقع این دستیار هوشمند پیش از اینکه درخواست شما را به انجام برساند، ابتدا به خاطر لحن مؤدبانه و رسمی تشکر می‌کند و سپس کاری باید انجام دهد را تنظیم می‌نماید.

دیگر ویژگی‌هایی که به گوگل اسیستنت اضافه شده‌اند، بیشتر برای کودکان کاربرد دارند. به طور کلی افکت‌های صوتی که گوگل برای اوقات داستان گفتن والدین اضافه می‌کند، یکی از آن قابلیت‌های جدید می‌باشند.

اگر شما گزینه Disney را انتخاب کنید، گوگل اسیستنت همزمان با پدر و مادر شروع به قصه گویی خواهد کرد و حتی قادر است برای مدت کوتاهی، زمان را مدیریت نماید تا والدین کمی استراحت کنند بنابراین این دستیار هوشمند نه تنها می‌تواند آثار ادبی قدیمی و کلاسیک را بخواند، بلکه آشنایی خوبی هم با داستان‌های جدید مانند Nickelodeon دارد.

برای آن دسته از افرادی که صاحب نمایشگر هوشمند دارای گوگل اسیستنت هستند و همزمان از زنگ در Nest Hello استفاده می‌کنند، گوگل ویژگی افزوده تا از هر جایی که هستند بتوانند پاسخ درب منزل را بدهند.

پاسخ گسترده به پیام‌ها، اشتراک‌گذاری در Google Photos و هشدارهای لمسی در تنظیمات سریع، از دیگر ویژگی‌های مهمی هستند که به تازگی به صفحه نمایش‌های هوشمندی مانند Google Home Hub اضافه شده‌اند.

در پایان اشاره کنیم که گوگل اسیستنت حالا می‌تواند لیست‌های گوناگون شما را در یک قسمت مرکزی ذخیره کند. این یعنی شما قادر خواهید بود یک لیست تهیه نمایید که حتی در صورت نیاز داشتن به اضافه کردن یک آیتم جدید به آن، لیست را دوباره اجرا کرده و با فرامین صوتی خود گزینه‌های جدید را بیفزایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید