امکان برقراری تماس اسکایپ در دستگاه‌های آمازون - تکفارس 
امکان برقراری تماس اسکایپ در دستگاه‌های آمازون - تکفارس 
امکان برقراری تماس اسکایپ در دستگاه‌های آمازون - تکفارس 

امکان برقراری تماس اسکایپ در دستگاه‌های آمازون

پوریا اسدی
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - 13:00
امکان برقراری تماس اسکایپ در دستگاه‌های آمازون - تکفارس 

درست در زمان تعطیلات پایان سال، مایکروسافت و آمازون اعلام کردند که شما هم اکنون می‌توانید از الکسا  برای تماس صوتی و تصویری اسکایپ در دستگاه‌های اکو استفاده کنید.

به زودی در ۳۴ کشور قابلیت تماس اسکایپ برای الکسا فعال خواهد شد. در حال حاضر پشتیبانی از اسکایپ در پلت‌فرم الکسا در ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، کانادا، هند، استرالیا و نیوزیلند در دسترس است. به گفته مایکروسافت، پشتیبانی از کشورهای دیگر به زودی روی خواهد داد.

شما می‌توانید از دستگاه‌های فعال با  الکسا از قبیل Echo Plus یا Dot استفاده کرده تا تماس‌های صوتی اسکایپ برقرار کنید.

با استفاده از Echo Show یا Echo Spot، که هر دو دارای صفحه نمایش هستند، همچنین می‌توانید تماس‌های ویدئویی اسکایپ را به رایانه‌ها و یا دستگاه‌های تلفن همراه سایر افراد برای تبریک سال نو چهره به چهره و چک کردن ورودی انجام دهید. تبلت Fire آمازون که از حالت Show Mode پشتیبانی می‌کند، به طور خاص با نام‌های Fire HD 8 و Fire HD 10 از ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ نیز این قابلیت را پشتیبانی می‌کنند.

طبق گفته مایکروسافت، شما باید نرم افزار اسکایپ خود را به نسخه ۸٫۳۴ یا بالاتر برای بهترین تجربه اسکایپ و ویدئو بروزرسانی کنید.

برای اتصال دستگاه الکسا به حساب اسکایپ خود کارهای زیر را انجامم دهید:

به Alexa.amazon.com بروید یا برنامه الکسا را بر روی دستگاه تلفن همراه خود دانلود کنید.

به Menu > Settings > Communication بروید

اسکایپ را انتخاب کنید

به حساب کاربری اسکایپ خود وارد شوید (همان نام کاربری و رمز عبور مایکروسافت شما).

روی ” Get started” کلیک کرده و شروع به برقراری تماس کنید

هنگامی‌ که حساب اسکایپ خود را به دستگاه الکسا پیوند می‌دهید می‌توانید از این دستگاه‌ها با «الکسا، با کیم از طریق اسکایپ تماس بگیر» از این قابلیت استفاده کنید. این سرویس تلاش خواهد کرد تا با کیم در هر کجا که از حساب اسکایپ خود استفاده می‌کند، تماس برقرار کند.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد افرادی که با استفاده از دستگاه‌های الکسا برای تماس‌های اسکایپ استفاده می‌کنند می‌توانند با اکثر خطوط تلفن ثابت و تلفن همراه با اسکایپ ارتباط برقرار کنند. به عنوان هدیه‌ی اولیه برای ارتباطات جدید با دستگاه‌های الکسا، اسکایپ در روز عرضه ۲۰۰ دقیقه مکالمه رایگان به سایر تلفن‌ها  را برای مشترکین در ۳۴ کشور موجود در نظر گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اتصال و استفاده از دستگاه‌های الکسا برای تماس‌های اسکایپ، از جمله جزئیات در مورد دستگاه‌های سازگار و خدماتی که آن را پشتیبانی می‌کند، اسامی ۳۴ کشور و شرایط استفاده از اسکایپ و الکسا،  صفحه اسکایپ را بررسی کنید.

صفحه پشتیبانی آمازون برای اسکایپ با الکسا دارای اطلاعات اضافی در مورد سایر فرآیندها است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید