انتشار تصاویری خیالی از گوشی تاشو سامسونگ - تکفارس 
انتشار تصاویری خیالی از گوشی تاشو سامسونگ - تکفارس 
انتشار تصاویری خیالی از گوشی تاشو سامسونگ - تکفارس 

انتشار تصاویری خیالی از گوشی تاشو سامسونگ

سید محمد معلمی
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - 23:00
انتشار تصاویری خیالی از گوشی تاشو سامسونگ - تکفارس 

هفته گذشته و طی کنفرانس Developer، سامسونگ در مورد بسیاری از مسائل صحبت کرد که از آن جمله می‌توانیم به رابط کاربری مدرن One UI، صفحه نمایش‌های جدید و از همه مهم‌تر، گوشی تاشو این کمپانی اشاره کنیم.

اگرچه سامسونگ این گوشی را به نمایش درآورد ولی همه افراد نتوانستند به خوبی آن را مشاهده کنند زیرا یا نور کافی وجود نداشت و یا گلکسی ایکس در محفظه‌ای جای گرفته بود. در حالی که هنوز مشخص نیست این گوشی چه شکلی خواهد بود ولی رندرهای جدیدی تولید شده‌اند تا درک بهتری از گوشی تاشو سامسونگ را به ما ارائه دهند.

این اتفاق چه زود و چه دیر بالأخره رخ می‌داد ولی گویا کاربران سایت LetsGoDigital عجله دارند و یا تصمیم گرفته‌اند کمی با حدس و گمان‌های خود در مورد گلکسی ایکس خوش‌گذرانی کنند و یا جوک بسازند!!!. به هر ترتیب، آنها توانستند تصاویر زیبایی از این دستگاه طراحی نمایند. البته این وب‌سایت اعلام کرده که رندرهای طراحی شده تنها در حد فرضیه هستند و مطمئناً در آینده‌ای نزدیک که نمونه اصلی گوشی معرفی گردید، تفاوت‌ها به خوبی احساس خواهند شد.

این وب‌سایت مدعی است که رندرها را بر اساس آنچه خودِ سامسونگ از مشخصات فنی و ویژگی‌های ظاهر گوشی تاشو منتشر کرده، کشیده است. LetsGoDigital باز هم تأکید کرده که پتنت‌های مختلفی در اینترنت وجود دارد بنابراین نباید هیچ‌کدام از آنها را رسماً بپذیریم. به هر حال تا پیش از مشاهده رسمی این دستگاه، بد نیست ظاهر آن را حدس بزنیم و دل خود را به این تصاویر خوش کنیم!!!.

سامسونگ هنوز به طور رسمی اعلام نکرده که از چه تاریخی گلکسی ایکس را روانه بازار خواهد کرد ولی بر اساس آنچه که از اخبار و شایعات برداشت می‌شود، می‌توانیم ادعا کنیم که ماه مارس، زمان ورود این دستگاه به بازار خواهد بود. ضمن اینکه گفته می‌شود قیمت گوشی تاشو سامسونگ حدود ۱۷۰۰ دلار می‌باشد. این کمپانی کره‌ای تصمیم دارد بیش از ۱ میلیون گوشی تاشو را در نیمه اول سال آتی میلادی به فروش برساند.

در پایان اشاره کنیم که سال جاری میلادی برای کاربران گوشی‌های اندرویدی، سال دستگاه‌های دارای ناچ به شمار می‌رفت اتفاقی که به خاطر تصمیم اکثر تولیدکنندگان مبنی بر ساخت گوشی تاشو در سال آینده، مطمئناً تغییر خواهد کرد بنابراین سال آینده بسیار جذاب خواهد بود.

به نظر شما، چه ویژگی جذابی در سال آینده به ترند اصلی گوشی‌های هوشمند تبدیل خواهد شد؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید